2014. április 4., péntek

órarend

Órarendスケジュール

Hétfőn nincs óra.
月曜日授業ない
Kedd
火曜日
10:40-12:10Buddhizmus Indiában
インド仏教史,
14:30-16:00Buddhista irodalom és történelem
仏教文化史特講,
16:10-17:40Művészet
美術研究
Szerda
水曜日:
18:00-21:10Művészet a gyakorlatban
美術実習基礎
Csütörtök
木曜日:
10:40-12:10Buddhizmus Japánban
日本文化史,
12:50-14:20elsőéves alapóra(nem kötelező)
総合科目(いかなくてもいい)
Péntek
金曜日:
14:30-16:00 Buddhista művészet Japánban
日本美術史,
16:10-17:40 Buddhizmus történelme a gyakorlatban
仏教史特講


A lefordítása béna lett, de nagyjából így néz ki. Tanárokkal összegyűltünk és megbeszéltük, aztán ez lett belőle. Utána megmutatták hol lesznek az órák, a szobáikat, nagyon kedvesek és már is megszerettem őket. De mikor felkerült az anime téma valahogy feszengtem, sztem Okada-sensei(aki az egyetlen nő) a táskámon biztos meglátta Kamiyát vagy Heichot, aztán már nem titkolhattam szeretem az animéket/mangákat. Előbb-utóbb úgyius kiderül.....
Az órák kedden kezdődnek!
Diákmunka is folyamatban van, vasárnap megyek interjúra Ikebukuróba, mindig is az volt a vágyam, hogy animés boltban dolgozzak, pláne Ikebukuróban!
(Pont olyan mint YowaPedából Onoda esete Akibával, csak a lányoknak Bukuro a mennyország)
Csatlakozni szeretnék valamelyik klubhoz is, mikor múltkor bementem ahol hirdették az emberkék a sajátukét kishíján ottmaradtam, orrom alá dörgölte mindenki a papírját xD Van egy manga-kenkyuu klub is(uhh YowaPeda jut eszembe megint), go-klub még ami érdekelne, attól függ mennyire van tele fiúkkal....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése