2014. április 8., kedd

uooooooooooooo

Oké, ez most Shingeki poszt lesz, szal aki nincs képben kihagyhatja.xD
Illetve aki nem akar megtudni spoilereket xD





Még mindig nem tértem magamhoz a sokktól, ugyanis a legújabb fejezetben kiderült Levi családi neve!
Tudtam ütni fog , ha Isayama végre megírja.

Levi Ackerman

Ráadásul az apucija is feltűnt, aki egy rohadéknak tűnik,  hát mi lesz itt ha összejön  a család O_o
Olvastam már ezt a teóriát amúgy, várható is volt meg nem is.
És Heicho megint átöltözött, minden jól áll neki!

Most amúgy Levi matsuri van mindenhol, ma megjelent Levi gaiden tankoubon, amihez volt
bónusz, Bessatsuhoz is Levi könyvborító, akkor 13.mangakötet megjelent a DVDvel, és amúgy Seven Elevenben Shingeki kampány van, ichiban kujival is.( nekem Levi vonalzó jött ki) A naptárért mondjuk még visszamegyek ma. Ja és megjelent egy narancs ízesítősé cukorka is, amire az van ráírva Heicho szeretet-ízű. A cukorkákon animéből vannak képek, már nem tudom hova rajongani komolyan, annyira szeretem Levit.
És a következő doujinshi eventen, májusban megint sok Levi goods jelenik meg, úgyhogy ezzel eldöntöttem megyek rá. (Levi és Eren plüsi must-have)
Ó, és vettem leárazva Levi/Eren takarót is....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése