2014. május 12., hétfő

Arcana cafe











PLUCK curry ismét csinált Arcana Famiglia colabo menüt, és rég el akartam menni, csak valahogy sosem jutott rá időm. Vasárnap volt az utolsó napja, és végre eljutottam oda is.
10:52-re értem az étteremhez, hogy sorbaálljak jegyekért, mert max 12 ember fér be egyszerre, és meg volt szabva melyik időpontban lehet bemenni. A 19:00-ás időre volt már csak hely, úgyhogy addig elütöttem az időt.
Akibát körbejártam, aztán elmentem a szomszédos Ueno parkba, ahol sok utcai zenész/előadó produkált valamit. Közben vettem mangákat, meg Akibán találtam olcsón Free! cuccot, és nagy örömömre első találatra Imaizumit szereztem meg a félliteres üveg dekorból. Ekkora mázlit!
Aztán viszaértem 7-re, és Pache-tenchou már várt tárt karokkal minket szó szerint.
Elég híres ez a boltvezető, már saját fanklubja is van, amit teljesen meg tudok érteni. Végig Pache cp-ben volt, és kb mindenkihez odament és csacsogott velük, akik nagyon beszéltették azok nyílván nem egyszer jártak már nála (én első alkalommal).
Én egyedül jöttem, és egy asztalhoz kerültem egy ugyanúgy egyedül érkező lánnyal, aki nem volt valami társalgás-kész, de röhögött ha mondtam valami poénosat, csak nem kérdezett vissza. Liberta-fan volt mellesleg.
Regalo-curryt ettem, és Luca citromos tortáját!
A karakter-innivalók annyira nem vonzottak, de Luca saját készítésű tortáját mindig ki akartam próbálni, azt hiszem azóta hogy beleszerettem a játékba.
A curry bár édesnek volt feltüntetve picit csípős volt nekem. De tele volt tengeri herkentyűkkel, amiket nagyon szeretek. Felicitá Gli Amantija is ott virított rajta.
Hogy befejeztem kaptam a tortát, de mondja tenchou várjak picit....
És beterítette nekem a tányért Lucával, aminek annyira örültem, hogy teljesen paradicsomszínű lettem tőle, azt hiszem akkor léptem be én is Pache tenchou fantáborába. Alig bírtam visszaváltozni normális bőrszínre.
Tetejébe ilyen finom tortát életemben nem ettem még, valami eszméletlenül finom volt, csak a SekaKoi café Takano és Ritsu tortája mérheti fel a versenyt vele.

Tenchou többször is végigjátszotta már Arcanát, és mondta feltérképezte már hogy kell bánni az otomékkel. Mikor nézegettük az Arcana 2 fanbokot is olyanokat szól be ez a kép nagyon tetszik neki, és elkezd csacsogni a karakterről, hogy ez az ED neki nagyon tetszett, de főleg azok a megjegyzései tetszettek mikor olyat szólt be itt úgy néz ki Pache mint aki épp csöpögtetni akar a szemébe(asszem arról a képről már mindig ez fog eszembe jutni)
Mikor mondtam honnan jöttem, olyat mondott hogy már átjutott a határon is Luca jósága, hát ott haltam be szintúgy. x3
Kaptunk amúgy ajándék-mappát. Mikor kiválasztottam nem azt mondtam hogy az osananajimit kérem, hanem hogy Lucát, azon is röhögött xD Asszem nagyon Lucára koncentráltam.
A bolt is tele volt Arcana cuccokkal, még Nordia maszk is volt felfüggesztve a falra ami gyönyörű volt. ( tenchou mondta Nordiáról hozta)
Sarachi Yomi shikishi is volt a sok seiyuuk mellett (Sugitan sokat jár a boltba). Arcana videó ment végig, amiken mindig dokidokiztam. Tenchouval sokan lefényképezkedtek, sokszor fel is ajánlta mikor lasagnát rendelt valaki xD Én túl szégyenlős voltam hozzá ...

Mellesleg még mindig nem játszottam ki teljesen a 2.részét, tudom szégyen és gyalázat, pedig megvettem meg minden a teljes packját.... T__T

Mikor elbúcsúztam kikisért és integetett utánam tenchou....
Jaj nem tudom menjek-e még hozzá, mert biztos emlékezni fog rám, és az olyan hazukashii.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése