2014. július 12., szombat

Radiranger nap


Ma barátnőmmel együtt elmentünk a Kamen Rider colabo étterembe, ahol pont 1 hónapja voltak Kamiyáék.  Teljesen megvesztünk.... én Kamiyáéktól, barátnőm meg Kamen Rider miatt, vicces volt hogy ő vadul fotózta a Rider cuccokat, míg én mellette a Radirangereseket :3
Aláírásuk, a ruháik, és a rádióműsorhoz köthető cuccok is ki voltak állítva, Kamiya Mikulás-sipkája , a klipből a rádiók stb.
Radiranger saját menüje is volt, a curryset ettem, meg a desszertet, ami sztem 4 személyes lehetett, mert ketten se tudtuk megenni mindet, csak a felét. Kamiya Blue italát rendeltem hozzá, nagyon finom volt!
Utána elmentünk karaokézni, sajnos nem ahova Kamiyáék, mert azt elfelejtettem lefoglalni, de nem baj, a lényeg az étterem volt úgyis. Több mint 4 órát énekeltünk... :D
Szóval nagyon jó volt ez a nap, még mindig alig lehet levakarni rólam a mosolygást.


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése