2014. június 28., szombat

Kanata beszámoló

Először voltam ilyen eventen, amin csak felolvasnak a seiyuu-k. Hát nem nekem való.
Azt hittem meghalok xD
Amint elsötétült a terem ( koromsötét volt!), mindenki visszafojtotta a lélegzetét, és egészen az előadás végéig kitartotta, az aftertalk részéig. Nem tudom hányszor tapasztottam a szájamra a kezem, vagy hogy haraptam rá, egyszerkétszer fordult elő, hogy körülöttem néhányan felröhögtek ( Hirarinnál), és akkor én is, de végig ugye mert színpadi előadás nem lehetett közben felsikongatni, amit nagyon, nagyon nehéz volt visszatartani.
Nem is tudom hányszor talált szívem az a bizonyos nyilacska, amit legjobban Hirarin lövöldözött felénk a gyönyörű, erotikus hangjával.
Na de már értem mikor láttuk kijönni a délutáni előadásról a teljesen félhulla állapotú lányokat, hogy miért borultak aztán sikongatva az ismerőseik nyakába, tényleg egy maradandó élmény volt, meg hogy körülöttem sokan sírtak ( én csak nagyon meghatódtam). Mikor taliztam egy ismerősemmel Twitteről bemutatott a barátnőjének, akinek az ismerőseivel is taliztam, mikor mondták ki-ki követ (Twitteren) felröhögtünk. Maronchanról megtudtam Tokushimában lakik, és repcsivel jött Kanatára. Nem semmi.
3 nagy fejezete volt az előadásnak, aminél először Micchan, Yucchi majd Hirarin olvasta fel a karakterük szerelmi történetét, ahogy megtalálták életük párját, és beteljesül a szerelmük. Fel-alá járkáltak a színpadon, voltak kanapék, olykor leültek, teljesen szabadan mozogtak közben, meg a többi karakter beszédét is ők olvasták fel, ami külön vicces volt pl. ha a lányét mondták. Hirarin csinálta a legjobban, mármint mind a hárman jól csinálták, de Hirarin volt az, aki a legviccesebben adta elő a különböző karaktereket, az öreg főnökét, vagy a csajáét, itt röhögtünk fel páran.
Elég pici volt a terem, és mivel nem volt emelet az előttem ülőktől nem mindig láttam, akkor becsuktam a szemem és úgy hallgattam *dokidoki*
 Akit eddig nem láttam még, az Yusa Kouji volt, fúú de jól nézett ki! ( ˘ ³˘)♥ Ráadásul mind a hárman frakkban voltak, amiről utóbb kiderült Norie-san készített ki nekik (a régebbi Kanata előadásokon nem volt), ami még jobban rányomott az orrvérzésre (nagyon gyengém ha öltönyben látom a seiyuukat). De mégis a nap netovábbja Hirarin előadása volt számomra, meg mikor vége volt következett egy félórás aftertalk, aminek a beszédfonalát részben Micchan vezette, de úgy tűnik mindegyik előadáson feldobnak egy random témát, az osakain a yakisoba volt, ma meg a sake....
Eléggé belejöttek a témába, Yucchi egyfolytában nyomta a tsukkomikat, kiderült róla elég jól bírja a piát, ajánlgatott is jópárat, Micchan csak dobozos sört iszik mindennap, de a kedvence a vörösbor, Hirarin meg.... csak All-Freet iszik xD (Ez egy alkoholmentes ízesített sör) Hazafele vettem is, Hirarin mondta ha vége az előadásnak menjen el mindenki alkoholizálni LOL Persze ő ezt a sört ajánlotta(mert rosszul bírja az alkoholt). Meg a tükörtojásos yakisoba is egy olyan étel lett, amit mindenki fog enni, a történetben fordult elő, Norie-san ( az írónő, illusztrátor) mesélte Twitteren sokan írták ettem ilyet xD Úgyhogy az sem fog elmaradni nálam.
 Jaj de Micchanon nevettem a legtöbbet, annyira szeretem őt, és édes egy pasas, nagyon tudja hogy kell megnevettetni az embereket :D Volt egy rész mikor véletlenül lefikázta Suntory sörmárkát, és gyorsan megkérdezte ugye nincs is senki onnan, de egy kéz a magasba lendült, és a nő ott dolgozik xD Ezen is sokat röhögtünk, meg hogy a történetben előforduló sütit egy valós boltból vette Norie-san, ahova  egy lány elment a közönségből,és ott mutogatta a sütit. Yucchi nagyon izgult mondta, meg hogy mikor beszélt sokat nézett ránk. Ilyenkor mondjuk sosem hittem tényleg nézi az arcunkat mégha felénk is néz, mert el van a karaktere világában, de akkor mégis csak nézett ránk, Yucchi felém is nézett párszorAz előadás közben zongorajáték is szólt élőben, nagyon szép volt~
Meg ahogy sétáltak a színpadon, lassan, nem sietve, felvéve a karakterek stílusát magukra az is nagyon tetszett!
Norie-san nemrég kiadott egy könyvet ami csak lányoknak szól, de adott egy példányt Micchanak is, aki húzta a száját hogy még nem olvasta el. Norie-san duzzogva mondta bezzeg ő hallgatja a CD-it, még CONNECT-ot is, mondta  a kedvenc számát is, és kérte, azaz inkább ráparancsolt Micchanra holnap kéri a véleményét a könyvről xD Micchan ganbatte~

Úgy sajnálom nem adnak ki DVD-t, megnézném pedig még egyszer szívesen... Inkább mint ott legyek ilyenen még egyszer élőben, olyan nehéz ott csöndben haldokolni xD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése