2014. augusztus 16., szombat

Kakkii hightouchkai

De jó lett volna, ha az ilyen eventeket Comiketen kívül tartanák, mert hulla vagyok ((((;゜Д゜)))
Éjszakázást nem vállaltam be, így első vonattal ami 4:54-kor indult paszírozódtam 1 órán át Big Sight-ra vonaton. 2x szálltam át, de szó szerint háború van ilyenkor, büszke vagyok magamra eljutottam épségben úgy, hogy nem kellett a következő vonatra várnom. 6-ra odaértem, de picit vártam mert megbeszéltem talit egy fiúval, de aztán sokat késett és nélküle elindultam sorbaállni, ha többet várok sok rivális-lány bukkan fel, és akkor búcsút mondhatok Kakkiinak.
Fél 7-kor sorbaálltam, de csak negyed 11-kor indult meg a sor, mert ugye 10-kor nyitják. Azt hiszem nem kell mondanom mekkora embertömeg van Comiketen, első napon azt hiszem félmilliónyian jöttek el. T_T
A mai nap az "original"kategória volt, így leginkább fiúkkal volt tele, vonaton marha jó volt, egy ponton azt hittem arcraesek, és akkor simán széttaposnak xD
Na de épségben eljutottam SunayaKakiharadou standjához, ahol már ott vigyorgott Kakkii. Odaadtuk a pénzt a CDért egy emberkének, aztán Kakkiival összecsaptuk a kezünket, méghozzá összekulcsolva az ujjainkat, Köszöntem, és odahajoltam hozzá hogy mondjam honnan jöttem, Kakii erre "Ó, Magyarország! Köszi hogy olyan messziről eljöttél ( tooi tokoro kara kite arigatou na!) Elég erőteljes volt a keze, ez maradt meg bennem, meg hogy mennyire pici és vékonyka.  Fekete pólóban volt, amin volt vmi minta, meg fekete sapkában volt. Nagyon cuki volt~
Nagyon nehéz lehetett neki ott állni annyi ideig, meg egyfolytában mondani hogy Arigatou, mikor eljöttem tőle megszólított egy néni, aki a lányával várt a sor mellett, és velük maradtam egy ideig és néztük Kakkiit. A pici szünetekben mikor épp nem volt nála senki néztük rögtön komoly arcot vágott, aztán hogy jött valaki megint tündérien mosolygott. Ráadásul rohadt meleg volt, egy idő után törcsit tett a nyakába. Lehet aztán addig csinálták míg el nem adták az összes CD-t, nem maradtam addig már. Meg szigorúan ránkszóltak fényképezni tilos :(
Aztán sokat beszélgettem azzal a családdal, ők is direkt csak miatta jöttek, csak átéjszakáztak.
Szóval a háborúnak ideiglenesen vége, az utolsó harcom 23-án lesz a DearGirlökkel, hogy láthassam Kamiyáékat. Még nem tudom hányra menjek ki sorbaállni, lehet hasonló időben kéne mint Comiketen...
Na de nagyon elégedett vagyok, mikor eljöttem Kakkiitól el tudom képzelni milyen arcot vághattam, hogy megszólított az a néni, :D Otsukare-sama deshita Kakkiinak is, meg nekem is 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése