2013. december 15., vasárnap

KAmiYU in Wonderland 3 beszámoló

Hát megjártam.

Korán akartam érkezni, de mivel úgyse vásároltam fel az összes event goods-ot csak 11 fele értem a Tokyo Kokusai Forum-hoz Chiyoda, Tokyoba. 9:30-tól lehetett venni őket, de Twitteren  írták már reggel 7-kor ezren álltak sorba. Tokyo eki-nél szálltam le, de jobban jártam volna, ha Yuurakuchonal szállok le vonatról, mert az közelebb volt hozzá. A Csásázári palota, Yuurakucho részén van az aréna, ami kb. 5000 férőhelyes. Kicsit gyalogoltam a hatalmas irodaépületek között, aztán messziről már kiszúrtam a hosszú sort. Sorba akartam állni, aztán odarohant egy staff emberke hozzám, hogy a sor vége arra van.  Mondom magamban ez bőven lesz 2 óra. Aztán furcsamód gyorsan ment a sor, de 1 óra elteltével teljesen beragadt valahol az elején.  Legközelebb mindig kajálok meg hozok innivalót mielőtt beállok akármilyen sorba, mert már 1 óra elmúlt és még mindig sorbaálltam, az előadásra meg kettőtől lehetett sorba állni a bejutáshoz.  Yukichan is megjött, odaadta a jegyem, és majdnem elment venni nekem kaját a konbiniből, de aztán én rohantam el. De nem veszett kárba a kétóra( majdem három) sorbaállásom, mert bent Yukichan sorbaállt nekem a gooodsokért ( penlight meg fénykép bromide), és épphogy csak előadás előtt jött ki nekem a sorból.*A* Sprinteltünk a jegyünkkel, és hamar megtaláltuk a helyünket.
A délutáni előadáson a földszinten voltam, erre mentem csak a barátnőmmel. Olyan közép-hátul voltunk,  jól lehetett látni a színpadra.
Kamiyu 2 éve és 4 hónapja nem állt már össze eventen, ami ugye Kamiya Hiroshi és Irino Miyu seiyuu duó együttese. Kiramune-hoz tartoznak, és a kivetítőn először a Kira macsekok mondták el ( hangjuk Kamiya és Miyu) mit nem szabad csinálni, telcsi kikapcs stb. A penlightos résznél azt mondta Kamiya egy bizonyos fajtát ne használjunk mert nem lenne jó, ha fényesebben ragyogna náluk ^^
Levetítettek egy videót, amiről utólag mondta Kamiya 1 napba telt leforgatni. Viszont mikor nem jött a várva várt Eeeeeh?,  Kamiya meg is jegyezte mi ez az érdektelenség LOL Visszafele mozogva kellet felvenniük a videót,  hátrafele sétálni stb
Aztán elsötétült a terem. Még életemben nem izgultam ennyire szerintem. Touri Starral kezdődött, kiugrottak a Kamiyu 3-ból középen, és mindenki rögtön felállt és a magasba emelte a penlightját.
Ezen túl csak arra emlékszem teli torokból énekeltem, meg hogy annyira remegett a lábam, hogy alig tudtam állva maradni x3 Asszem kicsit rosszul lettem, de csak 1 dalt énekeltek el, utána leültünk a helyünkre és ment a Talk része.  ( az esti előadáson majdnem elpőre headbangeltem, mert az első emelet előre lejtett, és nem volt mibe kapaszkodnom. Érdekes lett volna előre esni..) A baj, hogy még nem tettek fel netre egy beszámolót se a fanok, így nem tudok most részletes beszámolót írni. De amint feltesznek frissítem!

A Talk részében különböző cornerek voltak, de az egyik legemlékezetesebb a VTR, hoztak egy zöld vásznat, ami elé odaálltak ( a délutáni előadáson mikor hozta be a staff Miyu annyira beszélt középen, hogy rá kellett hogy szóljon az egyik staff menjen arrébb xD). Kamiya megkérdezte Miyut hova utazna el szívesen,  Miyu mondta Hawaira, Kamiya meg hogy a világörökség helyeket járná meg szívesen, most per pillanat a Fujit mászná meg.  Nagyon szadizta Miyut Kamiya egész végig a délutáni előadáson, és persze hogy nem Hawaira utaztak el, hanem a Fujira. Rendesen felöltöztek rá, de vmiért Miyunak a Road to Wonderland-os rucija jutott, kalappal együtt.  Kamiyának rendes hátizsákja, oxigénpalackja, hegymászós botja is volt, sokszor öltöztek át mindkét előadás alatt.
Volt egy olyan corner, amiben Kamiyu 2 részleteket vetítettek le, és elrejtettek benne hibákat. Olyan abszurdságokat, hogy kicseréltek egy kockáját Kirafes-esre, meg a délutánit az esti előadásra, nem jobbra hanem balra lóbálta  a kezét Kamiya, mondanom se kell senki nem találta el az összeset. Utána volt hasonló hibakeresés csak táncban, jöttek a háttértáncosok és látszólag ugyanazt eltáncolták, de egyikük mindig valamilyen apróságot máshogy csinált.  Ikki-kun nagyon népszerű lett a lányok között, volt egy tánclépése, amit kifigurázott Kamiya, újabb Soiya féle köszönés született. xD Az előadás után mikor lefényképezett Yukichan ebbe a pózba akartam csinálni :P
Az esti előadás Talk része teljesen más volt a délutánitől, viszont a setlist ugyanaz volt. Nem is csoda, mert eszméletlen jó volt a koreográfiájuk!!
 A Live része rögtön Reason-nal kezdődött. Nagyon vártam ezt a dalt, mert annyira szeretem. Utána lényegében az összes új dalukat elénelték a Reason albumot beleszámítva a 8 új dalt, meg a végén a Kokoro no tobirát.  Exotic Fever koreográfiája elképesztő volt, leesett az állam hogy táncolnak már! Nem mondaná meg senki 39 lesz nemsokára Kamiya.
A beyond the light dal alatt érzékenyültem el, furcsamód mindkét előadáson ugyanennél, csak az járt a fejemben mennyire hálás vagyok hogy itt lehetek,  Istennek , hogy önbizalmat adott, és képes voltam kijutni Japánba, és azóta egymás után teljesülnek az álmaim.
A dal után volt egy kis csend, amit kihasználtam és egy "HiroC!"-t üvöltöttem, az ilyen pillanatok leírhatatlanok mikor abban a hatalmas arénában csak az én hangom visszhangzik, mondjuk lehet hogy csak én éreztem hangosnak, de jó lenne ha visszahallanám a DVD-n.
Az esti előadáson a VTR-es résznél inkább Miyu szállt be a szadizók táborába, és oda mentek a hova ő akarta, Helsinkibe! Kamiya köszönt finnül.:D
Fényképeket is mutattak és basszus felismertem a Helsinki repteret, mert ott szálltam át, mikor jöttem Japánba. Elmentek a Mikuláshoz, megtudtam 40 percre van a várostól, rénszarvassal.  Később mondta Miyu ezek az ő fotói, mert elment oda. Awww
Kamiya közben valamikor átöltözött Mikulásnak, volt puttonya is, és szánkója is, Miyu meg a rénszarvas lett. Kamiyát húzta egy darabon,  mindenki sikítozott teli torokból.:) Még a Mikulásos hohoh-t is mondta Santa HiroC. Megnézték a sarki fényt együtt, mikor mondták milyen gyönyörűek a csillagok mindenki felemelte a penlightját, és Kamiyáék sokáig néztek minket. Tényleg gyönyörű volt,  és én is egy lehetettem a sok csillag között.:D
 A két előadás között miután megkaptam a jegyemet az estire egy lánytól, a konbiniben összetalálkoztam Taka-sannal, DearBoy ismerősömmel. Kiderült ő az estire jött csak, és ott volt valahol előttem az első emeleten. Oh, tényleg, az esti előadáson az első emeleten vol a helyem, baromi olcsón szereztem meg, szinte ingyen a jegyet mert állítólag rossz a kilátás onnan, de egyáltalán nem úgy volt. Egyedül akkor nem láttam őket mikor az egyik dalrésznél a mozgó-micsodára rászállnak, és körbemennek vele a földszint egy részén.
Teljesen con-hangulatam volt aztán ettől a véletlen találkozástól. Volt jópár Boy is a közönségben, Taka szerint mind DGS fan. És mondta, hogy a DGS matsuri óta népszerű téma vagyok a Boy-ok között.xD
Az esti végefele Miyu mondta jövőre lesz 26 és megkérdezte ki lesz még ennyi. Alig győztem a magasba lóbálni a penlightom. Nem sokan csinálták. Új feldezés, hogy Miyu egyidős velem, és méghozzá ugyanabban a hónapban is születtünk.

Hát ahhoz képest, hogy nem mentem bele részletesen, elég sokat sikerült írnom.
Fantasztikus érzés volt, hogy végre láthattam Kamiyát, ennivaló egy pasi, bevallom sokszor volt, hogy Kamiyát néztem csak, mikor ment a VTR pl., míg ő és Miyu odatapadt a képernyőhöz hogy rájöjjön mi a baki a videóm,  én csak őt néztem, és nem igazán érdekelt más.xD Majd a DVD-n lesz bőven rá lehetőségem megnézni LOL
Mikor vége volt odaadtam a staffnak egy szemüveget, amit vki ottfelejtett a székemen. A virágcsorok is gyönyörűek voltak, az egyikben én is segédkeztem, meg írtam az albumába. Csak nem lehetett nyugodtan fényképezni, mert egyfolytában nyomultak a staffok, hogy ne akadályozzuk a forgalmat.xD Utólag láttam hogy egy bolt Kamiyu-s menüt alkotott, fene, ha előbb tudtam volna oda mentem volna kajálni.
12-re hazaértem, és most hulla  vagyok, fáj mindenem, és berekedtem kicsit, de nincs pihenés mert a hétvégén Oreparára megyek, és még nem gyakoroltam a dalokat, meg a táncokat se. Pedig még mindig Kamiyus hangulatban vagyok... ú de kemény xD
Rengeteg mindent kihagytam, de most nincs időm mindent leírni sajnos, majd... valamikor.




ez a virágcsokrom



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése