2013. december 29., vasárnap

Fuyukomi, Norahama Fes beszámoló

Múlthéten volt Orepara, mégis úgy érzem 1 hónapja történt, aztán már megjártam Comiket-et és sikeresen láttam még Kamiyát az újév előtt is.
5 után keltem, és mivel az első busz 6:45-kor indul az egyetemről a pályaudvarra csak 8-ra értem Ikebukuróba. Reggel még meghallgattam az elmaradt DGS-t, mert nem lett volna jó, ha fentmaradok miatta éjjel 1-ig. Utolsó adás volt az évben, és a hagyományhoz hűen nabét ettek műsor alatt.  Tokyo Big Sight-ra 9 fele értem, 1 óra kellett legalább mire odaért a vonat. Tudtam, hogy sokan lesznek, barátnőm 6-ra ment ki sorbaállni, amit én is megtettem volna, ha lett volna buszom, de majd nyáron...  Ismét elámultam a japánok már művészetté formált sorbanállási szervezettségén, bámulatos komolyan. A vonat ablakából már láttam sok ember van, aztán leszálltam, megyek az önkéntesek által mutatott irányba, és megláttam A sort.
Tudtam sokan lesznek, és tudtam nem lesz könnyű mulatság, de erre nem készültem fel lelkileg. Az nem kifejezés sokan voltak, mentünk a sor végéhez a sor mellett, és csak megyek, megyek, megyek, jó sok percig és még mindig sehol nem láttam a sor végét! Vagy 10-20 méteres szélességű sorban álltak pláne, és a sor vége az 1 megállóval arrébb volt. T_T
Mikor 10-et ütött az óra, aztán futóiramban megindult, és beértem a komplexumba.
Sikeresen megtaláltam amiket kerestem, mondjuk nem sokat vettem, csak Shingeki doujinshiket a kedvenceimtől, kaptam szép táskát is hozzá. Láttam Tanemura Arinát, ( Kamikaze Kaito Jeanne) kiadott egy Levi/Eren illust book-ot, és örültem nagyon hogy láthattam. Tele volt Shingeki cp-ssel, főleg Heichoval,  de azért láttam másokat is persze, pl. egy Hasegawát Gintamából LOL
Aztán, hogy végeztem rohantam a barátnőmhöz, és segítettem neki a vásárlásban sorbaállni. 1 fele aztán szétváltunk. Mentem Akibába elütni az időt az eventig, de odafele a vonatból láttam az óceánt! A Tokyo öblön ment át a vonat, és gyönyörű volt a kilátás.
Mindenhol utána comiket-es emberkéket láttam, még az eventen is, egy nagy Akashit cipelő lányt is láttunk, akit külön megjegyzett Yukichan comiketről xD
Olyan furcsa volt látni azt a sok temérdek öreget, akik csini kis anime karakateres óriásszatyrokkal közlekedtek...
5 előtt odaérte Nakanóba, Yukichan emlékeztetett ugyanott volt a DRRR event is anno, na majd most újra megnézem.:P Nem volt olyan nagy a terem, 2000-en lehettünk ha nem többen, plusz volt hozzá live viewing a mozikban, és mivel csak 2 kamerát láttam nem hiszem kiadják DVD-n az eventet, max az anime DVD-re tesznek részleteket belőle.( mondjuk azt is megvenném)
A helyünk középtájt volt, most sokkal közelebbről láttuk a színpadot mint Kamiyun, alig kellett néznem a kivetítőre, hogy rendesen láthassam Kamiyáékat. Leadtak az első részét Noragaminak és Hamatorának is, aztán végig ment a hülyülés, főleg Waccha miatt, vagy inkább Hikari miatt. Hamatora EDjét ő énekli, Hikari a címe, és elő lehetett jegyezni a helyszínen a CD-t, amihez kaphattál  egy Waccha mappát ( ami nagyon jól nézett ki). A történet hozzá, pedig az, hogy mindenki a ruhája alá bedugdosta a mappát, hol egy csizmából villant elő Waccha feje, hol Ohsaka Ryota gatyája alól a feje, Kamiya kigombolta az ingjét és onnan virított elő Waccha feje, szal el lehet képzelni mindenki fetrengett a röhögéstől, én már annyira, hogy kicsordult a könnyem! Waccha aztán még hangot is adott magának, és ilyenkor a dalt is benyomták, meg a végefele Kamiya is benyomta a gatyájába Wacchát, de mondta hogy fáj neki.... Sawashiro Miyu erre mi is? :D Aztán hátrafordult Kamiya és kiszedte a gatyájából jaj de édes volt.
Waccha feje körül ültem :)
Na de a meglepetés! Mikor előszöt megláttam Kamiyát gondoltam valahogy más... Nem tudtam miért érzem, a világos ruhája miatt, vagy mert nincs annyira kisminkelve? Vagy mert fáradtnak néz ki? De egyik sem, ő volt a legaktívabb, és fel alá futkosott a színpadon hehe
Aztán a végén esett le, mikor mondta direkt erre az alkalomra, a szerepe miatt változtatott kicsit. FEKETE VOLT A HAJA!
Ma reggel, az event napján mehetett el fodrászhoz, még egy kicsit le is vágatta a haját hátul, tök jó, mert ezt is észreveszem rajta.  Szerintem nem állt jól neki, lehet hogy mert festett fekete volt, nem az eredeti hajszíne, de öregítette és a vörösesbarna jobban áll neki, de persze mindehogy szeretem. Yuukyan kicsit passzív volt,  bár ő mindig ilyen, JunJun  hiperaktív, édes poncsó volt rajta amivel előszeretettel sztriptízelt nekünk. A végén Boldog Új Évet kivántak nekünk és még egy nagy durr is volt, és mentünk haza.
Éjfélre hazaértem.
Csak az esti előadáson vettem részt mert komiketre mentem, Kaji ismét videóüzenetet küldött nekünk, már másodszorra látom így, igazán eljöhetett volna! A délin OnoD videóüzenete volt, amiben panaszkodott a vállára, és kérte nyomatékosan Kamiyát maszírozza meg legközelebb, Kamiya válasza erre: Menjen el masszázsra xD
Ha elkezdődik az anime, és meghallom az ED-et, most már örökre csak a Waccha mappa fog eszembe jutni róla, és nem fogom tudni abbahagyni a röhögést x3

1 megjegyzés:

  1. Ó ez de jól hangzott, imádom Wacchat, olyan kis szeretnivalóan lüke, Ryota - kun meg Kamiyan is, szóval biztos jó lehetett az event. A Hamatora jó egyébként? Nézni szeretném, már csak a seiyuu gárda okán is, de kíváncsi vagyok mit gondolsz róla, első rész alapján milyen lesz. :3

    VálaszTörlés