2013. december 2., hétfő

12.1 Vizsga

Vasárnap összegyűltünk hárman, akik mennek N2-es JLPT-re, és a 9-es busszal indultunk Hannouba. Valami másfél órányira van innen, és még buszra kellett szállni, és vagy 2x ha nem többször kellett átszállni vonattal.  Nem értem hogy a fenébe sikerült ilyen messzi egyetemre tenniük a vizsgát. Na mindegy. Odafele még úgyahogy egyszerű volt, de így is mikor már majdnem a célnál voltunk ellenkező irányba szálltunk fel a vonatra. Mikor bezárult az ajtó akkor mondta Aran rossz vonaton vagyunk... 1 megállót mentünk csak,  de egyszercsak a hegyekben kötöttünk ki. Tiszta Totoro feelingű hely volt  A Chichibu részén van Saitamának, úgyhogy az már tele van hegyekkel, és nagyon szépek voltak a kouyou miatt (őszi táj)
Elég sok külföldi volt a vonaton, és páran ugyanúgy jártak mint mi. Csak nem követtek minket?
Aztán megérkeztünk Hannouba, ami még Kumagayánál is vidékiesebb, és irány az egyetem buszával a vizsgára. Megtaláltam a termet és a helyem ahol leszek, tele volt kínaikkal, de láttam azért európaiakat is. Az írásbeli 105 perces volt, aztán félóra szünet és jött a hallott szövegértés. Annyira tetszett a pasi hangja, aki beszélt benne, hogy először nem is figyeltem a mondanivalójára xD
5 után végeztünk valahogy, és mentünk haza. Arannek nem sikerült a vizsga, mert nem vitt magával órát, és eljárt felette az idő. Bementünk a konbinibe kajáért, aztán mentünk haza, de nem volt olyan egyszerű. Mivel ez a hegyek, alig járt a vonat, és sokat kellett várni, és csak 7 után értünk haza. Jó fáradtak voltunk már.
Remélem összejön az N2, sokat nem tudtam benne, főleg a kanji részét, de emlékszem az egyik hosszabb szöveg mangás volt,vmi mangaka mesélt arról neki mit jelent a képzelet és a műalkotás.
Ma jó unalmasak voltak az órák, japánon olvastunk egy elsős szöveget, amiben volt egy titkár karakter, akiről végig képzelődtem, egyfolytában Hirakawa Daisuke hangjával képzeltem el, és szemüveggel. Aztán Japán ismeret órán hyakuninisshouztunk, alkottam sebtiben egy tankát, mert hiányoztam és nem csináltam meg, ( a tankám Shingekis volt persze), ráírtam egy kártyára a végét aztán játszottunk együtt. Kb. mindenkinek a sajátját sikerült kihúznia csak.
Este elmentünk 5-en vacsizni egy Rabbit Foot nevű helyre, ahol az egyik pincért egy mangából szalajtották úgy nézett ki. A koktékokat nagyon feltünően tudta rázni.
Jól szórakoztunk, végre ittam sört, mert nagyon olcsó volt, csak 350Y xD Persze a kis üvegje.
Ettem rántott polipot, ami kicsit rágós volt, de finom. A tintahalnál az biztos jobban szeretem.
És már csak 12 nap Kamiyuig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése