2013. december 22., vasárnap

OrePara 2013 ROCK ON beszámoló






Mindkét nap résztvettem a koncerten, és meghalok olyan izomlázam van, de a jófajtából.:)
OreParára azóta akarok elmenni, amióta szeretem OnoD-t, nem sokkal a megalakulása utántól. Idén ünnepelte 6. évfordulóját OrePara,  2008 óta minden évben megrendezik karácsony előtti hétvégén. A seiyuu házigazdák: Iwata Mitsuo, Morikubo Showtaro, Suzumura Kenichi és Ono Daisuke

Rengeteget tudnék mesélni róla az az igazság, olyan sok minden történt a 4-4 óra alatt, hogy feldolgozni se tudtam még nagyon.
Hogy milyen volt?
Gyönyörű! Ez az érzés maradt meg bennem a legerősebben, átjárta a melegség, és olyan hatalmas élményeket szereztem, amik OnoD szavával " egész életünkben nem felejtünk el".   Shochan azt mondta összekapcsolódtunk, akik ott voltak és együtt búcsúztattuk Micchant,  egyikünk sem fogja elfelejteni ezt a két napot,  amin úgy éreztem szívben és lélekben kötelék alakult ki közöttünk. Álmomban nem hittem volna, hogy ilyen közel fogom magam érezni hozzájuk.

Szombaton fél 10-re már ott voltam Ryogokunál.
Találkozóm volt pár emberrel, aztán azért jöttem korán, bár nem álltam sorba a goodsokért. Mikor jöttem pöttyet elvesztem Akiba állomásán, néha megesik velem, mint ma is mikor Bukuróba szaladtam hazaút előtt a Kamiyás magazinért.  Rie-sannal találkoztam, tőle kaptam  a jegyeket, aztán együtt elütöttük az időt míg nem kezdődött a koncert. Beültünk egy közeli kávézóba, ahol mellettünk két néni Kamiyáról beszélt, valószínű hogy Oreparára jöttek, mert ma volt obasan call is Micchan részéről, és voltak jópáran, akik énekeltek.:P Sokan a lányukkal jöttek, és ez annyira szép.
Kaptam tőle ajándékot Nagoyából, meg odaadta a design jegyeit, amik neki nem kellettek, ma meg odaadta az OnoD-s és Shochanos gacha kitűzőit. És azt is mondta odaadja a Kamiya albumos szériaszámát, mert ő úgyse tudna elmenni az eventjére. Annyira örülök, hogy egy ilyen kedves lánnyal hozott össze Isten! Ma koncert után elmentünk együtt kajálni, és kibeszéltük milyen jó volt ez a két nap. :)
Koncertig volt még időnk, mert csak 3-kor lehetett bemenni,  addig elmentünk kajálni a Shirokuma Caféba. Irtó cukrancs volt a hely, főleg az életnagyságú plüsi Panda és Penguin-san, volt egy aláírt póló a seiyuukkal, meg a falon is ott virított Kamiyáék aláírása. Az ilyenekhez tudom már hozzá kellett volna szoknom, de asszem sosem fogok.
Odaadtam a Kirafes-es jegyre a pénzt egy lánynak, meg Mewnak a Kamiya táblát, amit aláíratattam a magyar rajongóival.:3 Először kicsit felhúztam a szemöldököm a csajon, mert úgy viselkedett, mintha nem érdekelné odaadom-e neki, vagy nem, de aztán a lányWC-nél sikeresen megtaláltuk egymást, és végülis aranyos volt. Amúgy a férfiWC-kből is lányokat csináltak, mivel nem sok fiú jött el, de csak hagytak nekik legalább egyet meg...
Elbúcsúztunk egymástól, és mentem a helyemre. Első nap a 2.emeleten voltam, mindenhonnan jól lehetett látni a színpadra kivéve a hátsó székeket, amik a színpad mögött voltak.  Vasárnap pedig a 1.emeleten voltam, hepi voltam nagyon.:P
Szombaton rohadt ideges voltam. Kamiyu előtt is izgultam, de nem ennyire! Reggel óta remegtem mint a nyárfa, és nagyokat kellett lélegeznem. Rie-san azt mondta amint elkezdődik alább fog hagyni. Hát valahogy úgy is lett. OrePara Rap-pel kezdődött, aztán jött Shochan. Mindenki elénekelt 5-5 dalt, egyik mindig egy Micchan dal volt.
Shochan egy igazi rocksztár, a Rock-2-U dalt is végig gitárszólózta, méghozzá egy villás gitáron, nem tudom így hívják-e, de még nem néztem Shochan LIVE DVD-t, és nem tudtam ilyen jól tud gitározni! Sokszor  gondoltam rá a koncertek alatt én most hol is vagyok? Ezek seiyuuk, ugye? Még így is hogy tudom azok, letaglózott mennyire fantasztikusak, felért simán egy rockkoncerttel.O_o
Shouchan tudja, hogy kell tűzba hozni a népet,  rögtön ugrálni kezdtem, és első nap volt mellettem egy szabad hely, így eléggé jól tudtam mozogni.  Sokszor tátva maradt a szám, hogy mikre képesek.
Suzu jött utána. Nála volt, hogy nekikezdett potyogni a könnyem, olyan sok érzés tört rám különösen az első napon, hogy nem győztem itatni az egereket.  Ott volt az, hogy egy álmom teljesült be, OnoD következett Suzu után, rögtön a Kiss x3 számmal, amire mindenki táncolt, az egész aréna!  Meghatódott OnoD a narancssárga penlightokon, mert a pirosra és kékre készült, de arra nem LOL  Aztán ott volt Micchan búcsúztatója, mindenki sírt, OnoD is bőgött mint az állat, és ettől én is szomorú lettem, de ugyanakkor jött Micchan, "mindenki mamája", és valahogy mindig odajutottunk fülinkig ér a szánk, "ne gondoljunk a másnapra", gyönyörű volt az egész érzelmi hullám, amint nemcsak én, hanem mindenki átment.  Az MC részek is mindenkinél megható volt, és igaz eddig nem ismertem annyira Micchant, de az egyszer biztos hogy Micchan volt a legaranyosabb. Idén búcsúzik Oreparából, és annyira boldog voltam együtt énekelhettem vele a legutolsó dalát az  utolsó napon. Teljesen beleszerettem Micchanba, eszméletlenül aranyos pasi, és mint ember irtózatosan rokonszenves. Akibán sétált nemrég és egy salaryman hirtelen megszólította, hogy "I---I-Iwata-san...  Orepara... Mosu.." xD  Nagyon megmaradt Iwatában ez, és az a Boy ott volt mindkét nap a színpad előtti sorokban, OnoD is beszélgetett vele, hogy rég látta már a Mosu-os pólóját, és nagyon érdekelné honnan szerezhető be, mert neki nincsen. Aztán vetkőzni akart a srác, hogy odaadja neki, mire OnoD megállította LOOOL Mellesleg Vasárnap a legutolsó dalnál Suzuék mind levették a pólójukat, Shochanon volt még egy plusz póló de OnoD és Suzun csak egy tanktop, és látni lehetett az izmokat azért wáááá Micchan nyakába gyűrte mindenki a pólóját, tele volt ilyen baráti/családi gesztusokkal a koncert, sokszor sírtak egymás nyakában, és sokszor kijöttek egy-egy dal alatt egymáshoz, mikor nehezére esett a másiknak. Suzu állt a legközelebb Micchanhoz, 10 éve barátok már, és meg is látszik.
Szombaton OnoD része a DOWN STAIRS-os hangulatú dalaiból állt főleg, vasárnap pedig az UP STAIRS-ből, a Kiss x3 után közölte most nagyon megtáncoltat minket. Netsuretsu Answer, 1,chu 3 egymás után, és az egész aréna táncolt!  Nagyon megizzasztott, Shochan mellett övé volt a legmozkékonyabb x3 Vasárnap a Netsuretsu ANSWER után ordítottam OnoD-t, meg Daisukit is a csendszünetekben, szombaton már nem emlékszem xD
Aztán vetítettek üzenetek seiyuuktól, akik felléptek Oreparán, első nap Kaji-kyun, és a poén, hogy az egész aréna röhögött, mert rengetegszer
megvágták.  Mondták túl komolyan vette
Kaji és kicsit hosszúra sikeredett a beszéde... Tipikus.:D Vasárnap Hirakawa Daisuke beszélt, vágás nélkül!
Végén jött a VisszaVissza!, és elénekelték a Galaxy Bust és a Nemuru mono tachi e-t. Utóbbin mindkét nap csináltak gaijin callt-t, a külföldiekkel énekeltettek el egy verszakot. Voltak egy kevesen, szombaton Micchan kérte, és körülöttem ugye senki nem énekelt jó nagy körzetben mindkét nap, és annyira szégyenlős voltam de mégis teli torokból énekeltem, és körülöttem sokan kinyújtották felém a kezüket, de nem hiszem elhallatszódott Micchanékig. Csak Aréna sorban hallatszott sztem, de az érzés a lényeg. Rohadtul remegett a lábam, és utána mikor a vonatra szálltam még mindig remegtem! Nem vicc, ma meg Shochan énekeltetett, és rájöttem mennyire hamisan tudok énekelni. Fantasztikus érzés volt abban  a hatalmas  arénában szinte csak az én hangomat hallani.
És még tudnám folytatni a mesélést órákig, pl. hogy Shochan megtanulta kívülről a Kiss x3 koreográfiáját és titokban a színpad mellett táncolta míg OnoD fent volt a színpadon, állítólag lehetett látni a hátsó sorokból.
Egy szóval gyönyörű volt, jópár napig izomlázam lesz, annyit ugráltam, a lábamnak annyi egy időre x3  Nagyon-nagyon várom a DVD-jét!!
Köszönöm ezt a 2 napot Micchan!!!


Szerk:
Setlist

12/21 
Oreparapp
Shochan: ROCK-2-U, D.I.G., Chain Reaction, Parallel World, Show must go on ( cover song)
OnoD: Kiss Kiss Kiss, Manatsu no Spica, Kinmokusei, Kimi nashi de ( cover song), Monokuro no Niji
Suzu: INTENTION, Aiueo ongaku, All right, Fruitsman (cover song), Hanasaka
Micchan:JUST SIZE, Tokidoki, Smile, Analog Fighter ( cover song), Super Charge
Galaxy Bus
Nemuru mono tachi he

12/22
Oreparapp
Suzu:All right, Aiueo ongaku, Lost, Atarashii neiro,Fruitsman ( cover song)
Shochan: ROCK-2-U, Water in the club, Whenever I go, Chain Reaction, Show must go on ( copver song)
OnoD: Kiss Kiss Kiss, Netsuretsu ANSWER, Shitta junai 1,chu,3!, Monokuro no Niji, Kimi nashi de ( cover song)
Micchan: Grasshopper,Gemini, Super Charge, Wake up, Kawaii Oshiri
Galaxy Bus
Nemuru mono tachi e

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése