2014. február 22., szombat

Waccha owatashikai




Ma volt Hatano Wataru Hikari owatashikaija.  Mindenki elmehetett rá, aki megvette a CDjét, én a tokiói eventre mentem el.  10-től volt a sorsolás, hogy melyik időpontban mehetsz be, én rögtön az elsőt húztam ki. T_T12:10-től volt, szóval nem sokat kellett várnom, addig beültem kajálni, de alig találtam üres helyet. Már mikor megérkeztem, és sorba álltam hogy húzhassak rögtön feltűnt mennyire kicsi a hely, és meglepően mennyire kevesen jöttek el! A staff se volt öltönyben, ahogy a nagy rendezvényeken, meg sehova se volt kiírva mi lesz itt ma. Mondjuk könnyen megtaláltam a helyet, és sokan jöttek velem együtt vonattal. Valahogy rögtön ki tudjuk szúrni egymást, ez már csak így szokott lenni otthon is.Megbeszéltem egy lánnyal talizunk de furcsa volt, mert akármennyire is tagadta, de biztos vagyok benne azért nem szólított meg mert látta külföldi vagyok. LINE-on kérdezi: A külföldi előtt vagyok? Mondom nem, én vagyok az a külföldi T_TAz ilyenek azért rosszul esnek, na de nem veszem magamra.A várakozás volt a legdurvább,  nem gondoltam rögtön az elején sorra kerülök, és elkezdtem remegni mint a nyárfa, először a kezem, aztán tetőtől talpig, majd a legutolsó fázisban, mikor már annyira izgulok, hogy nem lehet szavakba önteni a bal lábam szokott őrülten pattogni, úgy hogy járni se tudok, most is így volt, de sikeresen visszajutottam, és aztán érkezési sorrendben sorba lehetett állni. Egész elől voltam, 20. körül, aztán a staff mondta menjünk fel a lépcsőn a 6.emeletre.xD Lifttel körülményes lett volna…Fent aztán oda lehetett adni az ajándékokat, a levelet odaadtam, de rajtam kívül senkit nem láttam hogy tett volna a dobozba bele, és mikor kijöttem akkor se nagyon láttam xDAztán ahogy beértünk egy nem valami nagy helységbe ott már lehetett látni hova jöttünk, jobb oldalt ki voltak ragasztva Hamatora meg Hikari poszterek, és a terem végében ott volt egy asztal, Hikari poszterekkel.  Sorbaálltunk előtte, én a 2.sorban voltam középen.  Baromi közel voltam, számolom ez olyan 3 méter se az asztaltől, aztán jött a staff és még közelebb terelt minket, most már 2méter sincs!- sikítoztam magamban. Max 150-en lehettünk, vagy annyian se, 3 időpontban lehetett bemenni, szal 500-an se jöttek el! Osakában is meg fogják rendezni, de komolyan ledöbbentett mennyire kevesen jöttek el. Egy emberke bemondta mi lesz, akiről kiderült vmi igazgatóféle, és beterelték Wacchát. Onnan jött ahonnan mi is bementünk  a terembe, hátulról, először csak a hangját hallottam, de akárhogy tekergettem a fejem nem láttam merre van, aztán látom ugrálgat meg nyújtogatja a kezét, hogy észrevegyük. Aztán megláttam tőlem egy karnyújtásnyira, és első gondolatom az volt, mennyire pici, és basszus 19 évesnek néz ki!!Wikin elviekben az van írva 171cm, de hazugság, mert olyan kis picike, és ennivaló ^^És szemüvegben volt mindenki örömére, fekete keretesben, mondta később Murasaki miatt vette fel. Pontosan ott álltam előtte, teljes pompában  alig egy méterre miközben beszélt, az első sorban vmiért volt egy nagyobb üres hely, és így teljesen rivaldafényben voltam Waccha szemszögéből nézve. Mondta mennyire más így látnia minket, nem a színpadról. Bemutatta  mit fog átadni nekünk, fehér csokit aminek a csomagolásán ott virított Waccha, direkt erre az alkalomra készítették. Elviekben Valentin-napi az owatashikai, mármint White Day, azaz amikor a fiúk adnak ajándékot a lányoknak március végén, de egy kicsit korai, nem is kicsit, mondta Waccha LOLMikor mutatta a csomagolást mondta ha megesszük a csokit a csomagolót tegyük a mellzsebünkbe, ahogy Kamiya-san csinálta Hikarival. ( Norahama Fes utalás volt, mert akkor poénkodott ezzel Kamiya). Nagyon laza öltözékben volt Waccha (ld képet), és aztán megkezdődött a menet.Sajnos nem volt tl sok időnk vele beszélgteni, csak olyan 3-4 másodperc, 2 mondatra elég volt a Köszönöm-ön kívül.

 W: Hai. (Tessék)*odaadja a csokit*
Én: Arigatou gozaimasu. (Köszönöm)Hangarii kara kiteimasu.   Hangarii demo takusan no fan ga imasu yo.(Magyarországról jöttem, ott is sok rajongója van.)
W: Ooh! Arigatou gozaimasu. ( Ó! Köszönöm.)

Első vége, aztán ha vettél ott helyben még egy CD-t sorbaállhattál újra. Sokan újra beálltak rajtam kívül.^^Hátul aztán semmit nem láttam belőle, tényleg milyen kicsi! 2x szünetelt, hogy ivott a vízből, ami ki volt készítve neki, aztán utána mindig mesélt nekünk, hogy mennyire nehéz volt felvenni a klipet, főleg azt a jelenetet amikor leveszi a szemüvegét ( az a kedvencem egyébként), meg Murasaki karakterdala is rockos lesz, de neki inkább Nice dala tetszik.Először azt akartam mondani neki másodszorra, hogy Hikari mennyire tetszett, és énekelje el színpadon, de láttam  pár embernél nevetett, és én is azt akartam nevessen már nálam is, így egy másfajta lett belőle.

W: Konnichiwa.Hai. (Szia, tessék)*odaadja a csokit*
Én: Arigatou gozaimasu ( Köszönöm)Megane totemo niaimasu, kakkoii desu! ( Nagyon jól áll a szemüveg,  istenien festesz ( a kakkoii-t hirtelen nem tudtam jobban lefordítani xD)
W: *nevet* Arigatou gozaimasu.

Nevetett!Ott szálltam a rózsaszín fellegekbe *A*  Persze még olyan sok mindent akartam volna neki mondani, de többször már nem állhattam sorba x3 Viszont elmondtam , amit akartam, hogy vanak akik szeretik itt is, meg nevetett nekem amitől tényleg elhittem 19 éves ^^Nonstop Hikarit hallgatok 2 napja, nem tudok betelni vele, és beleszerelmesedtem Wacchába. Hazaértem és mi kaptam? Mamochantől szülinapi üdvözlőlapot. Megeszem a nem létező kalapom.Ráadásul tegnap megérkezett a Kamiya aláírt bromide is, amiből ugye 1600-azt megírt, és akik  nem tudtak elmenni az eventre elküldték nekik. Akkor is sok érzés keringett bennem, de mikor megérintettem nem viccelek, hatalmas energiát éreztem, biztos vagyok benne megéreztem Kamiya érzéseit, mert direkt miattunk, miattam fáradt vele, hogy látta milyen idő van, és a szeretetét is beleírta.   Kincsként fogom őrizni, és mindig magamnál tartom szerencse talizmánként.

1 megjegyzés:

  1. Kyaaa~~~~ Én itt hiperventillálok a secondhand fangörlködéstől. x'DD Úgy örülök, hogy találkoztál vele ilyen közelről, és nyááá, olyan irigy vagyok~~ XD Waccha~~~~ *A*

    VálaszTörlés