2014. március 2., vasárnap

Szülinapom

Szülinapomat Teruko-val töltöttem, még Twitteren ismerkedtünk össze, de a vizsgái miatt csak február végén ért rá, és így megbeszéltük elmegyünk a szülinapomon….
a Shitsuji Caféba.


Mindig is el akartam menni ide, aki nagyjából képben van mi is ez a hely tudja miért.  5-6 nappal előtte lehetett lefoglalni az oldalon, éjfél után aztán pillanatokon belül elfogytak a helyek, hogy még pislogni se tudtam, de aztán csodák csodájára mégis összejött, és megvolt a helyünk. Ki lehetett választani hogy hívjanak, stb a foglalásnál, aztán előző nap kaptam egy mailt tőlük hogy nagyon várják  a hazatértemet. Hát.
Még egyikünk se volt egy ilyen helyen, ahogy közeledett az idő és ott álltunk a lejárat mellett ott noszogattuk egymást menjünk már le, mert hirtelen beijedtünk, és rájöttünk egyáltalán nem állunk készen egy ilyen fogadásra. Aztán lementünk, először én, mert én foglaltam le ugye.
Ott állt frakkban már egy mittudom én hogy hívják inas, aki rögtön azzal fogadott Okaerinasaimase Ojousama ( Isten hozott Úrnőnk)
Most erre mit válaszolsz? Úgy tűnt vár vmi válaszram, hát mondtunk Konnichiwa xDxD Már megbuktunk az elején mint úrnők LOL
Aztán kérdezte a nevem, Teruko kisegített mit akar, mert a megilletődöttségtől hirtelen azt se tudtam mi van. Leültünk egy csöppet, aztán bevezettek , a footman fogadott minket, aki bemutatta a shitsujit(komornyikot),aki kiszolgál minket, elvették a kabátunkat, táskánkat, és odavezetett Arakagi(?) nevű shitsujink a szavakba nem fogható gyönyörűséges elsőosztályú helyünkre.  Táskánkat odatette mellénk, leterítette, ölünkbe is leterített egy szép ruhát, a kézmelegítőnket is odaadta, aztán bemutatta az étlapot.  Boros pohárba (sztem az volt) kaptunk vizet, aztán ha kiválasztottuk mit kérünk csöngettünk a csengővel. Ha a teánkat újratölteni kellett magunktól nem volt szabad, csak ő tölthette, csengetni kellett, Teruko olyan menüt kért ami többtányéros volt, és magától nem vehette le, akkor is csöngetni kellett. Valami eszméletlen volt a kiszolgálás, életemben nem pirultam el ennyire, Teruko szerint paradicsomszínű voltam végig, nagyon el akartam bújni . 2x is beszélt velünk a shitsuji(aki amúgy baromira az esetem volt!), kérdezte honnan jöttünk, engem is kérdezett, mit tervezünk ezután csinálni, megdícsérte a japánom, meg hogy milyen gyönyörű hogy elmélyítjük a barátságunkat.  Tudjátok, amikor már azt hiszed nem doboghat ennél gyorsabban a szíved, csak mégjobban rákezdi, és olyan idegees vagy, meg szégyenlős, hogy miután kimentünk még mindig félholtak voltunk a sok szépségtől, és Teruko mondta ide elhozza a családját is, meg menjünk még sokat együtt ide xD
Sokan ünnepelték ott a szülinapjukat, mondta Teruko miért nem mondtan én is, háét talán azért mert ha mondta m volna 100% ott helyben meghalok , és arra azért még nem készültem fel lelkileg, meg furcsa is lett volna mondani a saját szülinapomat hogy köszöntsenek már fel. 
 Ránk adták a kabátainkat, ott is behaltam az idegességtől, aztán mondták vigyázzunk nagyon magunkra meg még sok szépséget amikre már nem emlékszem ,mert annyira  kész voltam, és végre kimentünk. Utána bejártuk Mate-et, animékről beszélgettünk, aztán  meghívott Teruko karaokézni, úgyhogy beültünk 2 órára. Annyira jól éreztem magam Terukoval, és kölcsönös volt a rokonszenv, úgy örülök megismertem. Énekeltünk mindenfélét, Hikarit, Radirangert, DGS Gakuen Koukát, Guuren no Yumiyát Fesesofensonnal, Kamyia meg OnoD dalokat, Free-t,  Tenipurit,Utapurit stb kevés is volt az a 2 óra xD
Kaptam ajándékot is aztán, szóval annyira de annyira jól éreztem magam, ilyen szép szülinapom se volt még barátnővel.
Hazaértem, és kaptam Mamo-tól képeslapot, ennek is úgy megörültem, ugye tagja vagyok a fanklubjának,és meglepődtem kaptam szülinapomra.:)  Kár, hogy Kamiyának vagy OnoD-nek nincs fanklubja :P
Szóval jó kis hétvégém volt, tele szépfiúkkal, még mindig alig hiszem el találkoztam Wachával, mondjukj eleve az hogy én Japánban vagyok még mindig nem esett le teljesen, és azt hiszem álmodok, nem hiszem valaha felébredek belőle…

1 megjegyzés:

  1. Kamiyának és OnoD-nek nincs hivatalos fanklubja? Ez most meglepett. A DGS-nek sincs?

    Egy ilyent shitsuji caféba én is szívesen elmennék. Mondjuk valószínűleg én is végigpirulnám az egészet. ^^'

    VálaszTörlés