2014. június 20., péntek

JOJO Premium vetítés beszámoló

 JOJO Stardust Crusaders 2. és 5. részét vetítették le a moziban, előtte a műsorvezető felolvasta mit nem szabad csinálni, és már akkor tök szimpatikus lett, mert olyan stílusban mondta. (WarnerBros pólóban volt,mert nem volt otthon neki JOJO pólója) Aztán behívta OnoD-t, aki világosszürke öltönyben volt, mondta neki van otthon, de a stylistja készítette ki neki a ruhát, és Jonathan Joesterként érzi magát ebben. Rögtön Joutaro elmaradhatatlan beszólásával kezdte, hogy "Yakamashii! Uttoushii zo, kono ama!!"És ezt mind felénk üvöltötte, Joutaro pózával, ( pont felém, előtte mikor kigombolta az öltönye gombját jaj meghaltam ), hát azt se tudtuk hogy tapsoljunk vissza a gyönyörtől. (Mivel csúnyabeszéd, nem fordítom le xD )
A műsorvezető is elég nagy JOJO-fan volt, szal még el se kezdődött a vetítés már annyit beszéltek túllépték a megengedett időt ( JOJO BGM szólt ilyenkor) Többi JOJO pózát is csinálta OnoD, jaj annyira ragyogott a szeme meg egyfolytában nevetett és csak úgy sütött róla a fangörcs. Hogy levetítették a két részt bejöttek újra, ezúttal a rendezőval együtt, és elkezdődött a USTREAM vetítés is. ( 2 kamera volt hátul )
Itt már eléggé visszafogta magát OnoD, valszeg ez felkerül majd NicoNico-ra később, szal ezt nem részletezem most. Csak annyit mondok nagyon élveztem, kibeszélték a két részt, meg a rendező is nagyon szimpatikus lett ( JOJO pólóban volt)
A székem marha közel volt, kb olyan közel voltam mint Kuroshitsuji eventen! Annyira de annyira jól néz ki OnoD!!! És volt párszor hogy úgy éreztem felém néz, mert tényleg pont előtte voltam! Mondjuk nem tudom mennyire látta a közönséget a lámpafény miatt.
Aztán levetítették a 12. részt, és utána még egyszer feljöttek, és bocsánatot kértek hogy elcsúsztak az idővel. Beszéltek még negyedórát xD Aztán valahol a felénél szóba került Ustream és OnoD lecövekelt, hogy ő azt hitte közvetítik és azért fogta vissza magát. Rögtön fellelkesült , na nem mintha előtte nem az lett volna,  gyorsan csinálta a pózokat, meg mondta Jojo alsógatyában van x3 Mikor átöltözött rányitott a rendező és nekifordította a seggét, hogy lássa az alsógatyáját. :D
Annyir röhögtünk, és annyira jól éreztem magam, most még jobban beleszerettem JOJO-ba, és már nem  tudok betelni vele. Lesz még ilyen vetítés nemsokára megint, amire persze megint megyek ( remélem Hirarint elhívják legközelebb, róla is volt szó, hogy mennyire izgatott az afurekon, és úgy ragyog a szeme mint egy aranygolyó ha megtudja az új karaktereknek ki lesz a hangja. Death 13-nél különösen kikészült OnoD szerint. )
Mellesleg néhányszor beijedtem a vetítés alatt, pedig mondták előre ne ijedjünk be. A hanghatás fantasztikus volt, Free! vetítésnél is éreztem, de az nem mozi volt, úgyhogy ez egy netovábbja volt!! Legszívesebben az összes részt megnéztem volna így!
Bejelentettek jópár dolgot, pl. hogy lesz folytatása a 3. évadnak, 1 éves évadot csinálnak, meg JOJO rádió OnoDvel ( Ora ora radio), amit még nem vettek fel, de már lehet küldeni fanlevelet ( persze küldök !), meg a Georgia colabo kávékat is bemutatták, OnoD ivott belőle aaaaaawww
Remélem bejutok a legközelebbire is!

(és bocsi, hogy ilyen szanaszét sikerült a beszámoló, gyorsan meg akartam írni de közben megy a rádió, és azon is egyfolytában röhögök )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése