2014. június 8., vasárnap

Wakening Nagoyában

Csak most tudtam közzétenni a beszámolót, mert megígértük Mamonak nem rontjuk el a meglepetést senkinek se spoilerekkel a turné alatt.


Ez volt az első nagyobb utazásom mióta itt vagyok Japánban, 7-7 óra éjszakai buszozás Nagoyába és vissza, egy nap ottaludtam.
Mikor jelentkeztem rá akkor még azt hittem nem tudok menni a tokiói koncertekre, ezért jelentkeztem olyan helyekre, amik viszonylag megközelíthetőek, és a nagoyaira nyertem meg a jegyet. Örültem "kifogásként" eljutottam oda, mert nem biztos elmentem volna, ha nincs Mamo koncert...
 Buszjegyet 1 hónappal előtte lefoglaltam meg a szállást, szerencsére olcsón megúsztam (11ezer yen lehetett), úgyhogy tényleg megéri a busz, csak elég fárasztó, szó szerint zombi voltam, odafele szinte alig aludtam, vissza már sikerült mondjuk.
24-én reggel 7-kor beestem Nagoyába, ittam kávét és rohantam sorbaállni a helyszínre. Az emberek már 6-tól sorbaálltak, én olyan fél 9-re értem oda, és már vagy 800-an előttem voltak. Mindenképpen akartam venni pólót, ami rohadt szép, arany-lila színű a felirat a fehér pólón, szal ezért álltam sorba olyan 6 és félórát. Nem gondoltam rá hozzak lepedőt, vagy ilyesmit, sokan széket is hoztak, így a hátizsákomra ültem rá. A várakozás alatt összefutottam egy lánnyal, akitől kaptam ajándék cukorkákat meg levelet is. :)
Utólag amúgy kiderült akkor is megvehettem volna mikor ténylegesen beengedtek a helyre, de mindenki azt gondolta elfogynak addigra, ami nem csoda. Mindenesetre élveztem várni, főleg hogy körülöttem mindenki Mamo-fan volt. Valahogy mindegyik event-nek megvan a jellegzetes hangulata, még egy ismerősöm mondta ha egyszer elmész, utána már nem tudod abbahagyni, ami teljesen igaz. x3
 Hogy megszereztem a pólót rohantam a hotelbe, amit mennyországnak éreztem, mert nem kell mondanom hullafáradt voltam. Felfrissültem, aztán rohantam a koncertre.

Miyano Mamoru WAKENING turnéjának a 3. állomása Nagoya volt. A székem földszint hátul volt, végre szerencsés voltam, és nem kerültem az emeletre. A terembe olyan 3000-en fértek be, 2 emelete is volt. Mamo 2.turnéjától kezdve jár Nagoyába koncertezni, de ez volt az első, hogy ilyen nagy helyen gyűltünk össze. Mellettem volt a hangeffekt-keverő, meg a fénykezelő is, nem beszélve arról nyüzsögtek a staff emberkék, akiktől nem tudtam elővenni a fényképezőgem, így csak lopva tudtam lekapni a termet. Folyosó mellett volt a székem is, amit nagyon szeretek, mert több  szabad terem van mozogni. Előttem ráadásul egy kalapos lány állt, akitől kénytelen voltam kijebbállni a folyosóra. H,ogy felfrissültem a hotelben, és ideiglenesen nem éreztem magam holtfáradtnak belémállt a jófajta izgulás. Aztán elsötétült a terem, és leadtak egy videót.
Öreg, ráncos Mad Mamo, az őrült zseni professzor ismét kutyult valamit, aztán beesett egy lyukon, vagy inkább üregen Csodaországba, és újra fiatal lett. A színpadot is erdő-szerűvé csinálták, nem volt kivetítő, helyette mindig valami gyönyörű hátteret alkottak, ami épp illett oda.
Középen jött ki Mamo ujjatlan fekete szerkóban, rögtön a NEW ORDER-t énekelve. Utána Unstoppable - amire emlékszem - , meg még pár pörgősebb dal eszméletlen koreográfiával.(Identity, Golden Night) Egyiknél többször feltűrte a pólóját, és látszott a hasa♡(.◜ω◝.)♡  A New Order különösen egy kedvenc dalom tőle (´ω`★)  Utána jött egy MC rész, közben picit átrendezték a színpadot, és következett pár lassabb dala, amiket egyyetlen akusztikus gitár kíséretében énekelt el többnyire ülve. Mirai, Passage, My World, utóbbit csak Nagoyában énekelte el, mondta mennyire sokat jelent neki ez a dal, első dala aminek ő írta a szövegét, és elézékenyült alatta. Első dalnál nem találta a hangját, látszott kifáradt csöppet, és bocsánatot is kért később miatta^^ Nagyon szép volt, hogy egy gitárral énekelt csupán, eszméletlen energiával, és átéléssel, meghökkentem mennyire gyönyörű hangja van (amit tudtam, de mégis más mikor élőben hallom).
A másik észrevétel. Még nem láttam eddig egy seiyuu-t se, aki ennyire otthon érezné magát a színpadon. A mozgásai mind arról árulkodtak magáénak érzi, nem igazán tudom szavakba önteni, de nem csak a hangjával mutatta ki az érzéseit. Komolyan fantasztikus volt.
Bemutatta a Team Mamo-t, volt egy új tag, akinek ez volt az első fellépése, nagyon cukrancs volt a rózsaszín rövidnacijában. Viszont nekem Hide mozgása tetszett talán a legjobban a táncosok közűl. Ahogy hülyéskedtek meg ahogy bántak egymással, látszott mennyire sok időt töltenek együtt.
 Ezután megint leadtak egy fenomális videót, míg átöltöztek meg egyebek.
Mamo volt a Nyúl Csodaországból, rövidnaciban, nyúlfejjel, teljes sminkben. Találkozott Alice-szel, aki Takagi-san volt ( aki mindig női szerepeket játszik a videóiban, pl. az ősemberesben ő volt a mama).Itt is elsütötték a szakállas viccet, meg
nagyon megmaradt ahogy azt mondja Mamo "Isoganakya"(Sietnem kell), de csak egyhelyben sprintelt xD  Nagyon jól adta a nyúl karaktert! Na aztán jöttek a meglepetés-vendégek. Sugi-neko, azaz Sugita Tomokazu volt a macska. Hát behaltam tőle, mert annyira aranyos volt, hogy alig ismertem rá! A hangja is kicsit magasabb volt mint szokott lenni, és ott meresztgettem a szemem hogy ez nem lehet igaz xD Előkerült egy Tokiya lepedő is, Mamo: Tokiya-saaan! Sugita mondja ezt a lakásából szalajtották :D
Odaértek egy megterített asztalhoz, ahol a Kalapos várta őket. Lehet sejteni ki volt az...
Mad Hunter, azaz Nakamura Yuichi teljes pompában, azaz sminkben, Mamo mondta később, ők pingálták ki magukat.
Játszottak egy na-ma-kinek-nincs-szülinapja játékot, amiben Mamo rögtön mondta neki ma van! Mondtak valamit, amit el kellett mutogatnia a másiknak, és ha kifújták akkor büntető feladatot kellett csinálnia.
A videó hogy lement megint jöttek az eszméletlen-koreográfiás dalok, Kanon, Refrain, Kiss x Kiss, ami alatt mindenkinek küldött csókot, egynél felém küldte(*^3^)/~♡A Kanonnál ott volt az elmaradhatatlan kacsintás! Elénekelte a J☆S-t is, amiben call&response-t csinált, az emeletekkel, a fölszintet felosztva, lányokkal, fiúkkal, szülinaposokkal(akinek aznap volt) elénekeltette hogy JUST SMILE háromszor. Egy percig azt hittem külföldiek-call is lesz, de  olyan sokáig már nem húzta. Mondjuk a gondolatra, hogy a hamis hangom visszangzik a teremben elfog a szégyenlősködés (Oreparán megvolt), 
Aztán megint MC-rész jött, és megkezdődött Mamo harmadik 31. szülinapi partija. Mondjuk a turné alcíme az Birthday Party^^
Az utolsó koncertje a születésnapjára esik, mondta csak aznap ünnepelni nem lenne fair, így születésnapi turnét csinált. A színpadot feldíszítették egy hatalmas tortával, amin voltak gyertyák is.  

Ott ült Mamo!
Az oldalára feltettek előzőleg egy tánc-videót, kérdezte hányan látták (kb mindenki feltette a kezét), kérdezte hányan nem ( páran feltettük a kezünket velem együtt) Csak Iphone-on lehetett megnézni, nekem meg Androidom van -__-
De nem baj, mert Mamo megmutatta hogy kell táncolni! Viszont előtte megkért minket vegyünk egy hatalmas levegőt, és fújjuk el a gyertyákat a tortájáról. ´͈ ᵕ `͈ ♡°◌̊A Happy Happy Birthdayt énekelve táncoltunk, valamikor előtte talán meg lejött Mamo a földszinti sorokhoz, (  a rucija torta-habos volt) közben énekelt, és egész hátulra is elment, csak sajnos már nem ment be abba a sorba ahol én voltam, de így is 2 méterre láttam, integetett nagyban felém, én meg jó feltűnő voltam főleg hogy a folyosón integettem neki két kézzel. x3 Ha 4 sorral előbb lettem volna simán megérinthettem volna, mert mindenki kinyújtotta a kezét.
Aztán,  Team Mamo is felköszöntette. Mindegyik koncert előtt kisorsolják ki legyen az a kettő, aki ajándékot ad neki,és most a rózsaszín nacis meg egy táncosra esett a választás. Mondták olyat akarnak adni, amit eddig nem sikerült megtapasztalnia Mamonak, még hozzá azt, hogy lássa magát a nézősorokból.
4 sorral előttem volt egy asztal, és oda ültették le! Jaj Istenem de közel volt! A táncos beöltözött Mamonak, és elénekelte az egyik dalát, aminek elfelejtette a dalszövegét, de egész szép hangja volt,hehe
 Mamo fetrengett a röhögéstől tőlem egy köpésre, volt hogy hátrafordult, és úgy röhögött, meg nem igazán bírt magával, de volt hogy csak nézte "magát" a székből, olyan szép háta volt, vékony karjai (ujjatlan pólóban volt), a nyaka, meg a kócos haja, és nagyon magas volt!
 Elénekelte a Thank you-t is, ami nagyon kedves dalom tőle,és ott volt nekikezdtem itatni az egereket. Többször is megköszönte, hogy vagyunk neki, és komolyan olyan sok kedvesség és jóság szorult belé, hogy már túlcsordult belőlem ez a hatalmas szeretet, amit érzek iránta.
Encore-nál még beszélt, és elénekelt talán 2 dalt, jaj valamelyik MC résznél lenyomott Shingeki poént is, azon kifeküdtem xD
A legutolsó dalnál mikor lassan sétált le a színpadról, egészen a végéig ránk nézett és integetett, jaj de szeretem őt, mintha legszívesebben még ott maradt volna a színpadon olyan érzés volt.
Kaptunk aláírt szalagot is, a földszintre szórták le, meg eldobta a törülközőjét is vmikor az első sorokba.

Ahogy visszagondolok a koncertre is elfog a sírás, köszönöm Mamo ezt a 3 órát!

(mikor megígértette velünk titokban tartjuk és nem  rontjuk el a meglepetést, mindenki egy Haaai-t kiáltott, erre Mamo azt mondta YoshiYoshi és úgy tett mintha megsimizné a fejünk)

1 megjegyzés:

  1. Az az Alíz csodaországban videó hatalmas lehetett! XD És lelki szemeim előtt látom is, ahogy Mamo viháncolva nézi "saját magát"! XDD És olyan közel volt hozzád. Wááááá!! *_*

    VálaszTörlés