2014. június 7., szombat

Noragami ~Anata ni go-en ga aran koto~ event beszámoló

Cast:
Kamiya Hiroshi, Kaji Yuuki, Uchida Maaya, Fukuyama Jun, Imai Asami, Toyosaki Aki, Inoue Kazuhiko

Csak az esti előadáson:
Sawashiro Miyuki, Ookawa Tooru


Az estire mentem el, már alig bírtam magammal itthon, és jóval előbb odaértem Maihamába. Legutóbb Captain Earth eventen voltam a maihamai amfiteátrumban, ami az egyik kedvenc arénám azért, mert irtó jól lehet látni mindenhonnan a színpadra. A székem hátul volt, de mivel amúgy is kicsi, és csak olyan 2000 férőhelyes a terem elég közel éreztem magam a színpadhoz.  Az esti előadást Hong Kongban, Taiföldön és Koreában is adták élőben a mozikban, köszöntünk is együtt az adott ország nyelvén. A Ne hao-nál mindenki a DGS filmre asszociált x3
A jegyünk mellé kaptunk kis törülközőt, meg vettem Yato-s penlighot mert véletlenül nem hoztam magammal, és anélkül üresnek éreztem volna tökre a kezem ( már el se tudok menni nélkülük eventekre, annyira megszoktam őket)
 Mivel nem jutottam be se Fanmire, se Workingra eléggé esedékes ma láttam utoljára Kamiyát.
Ezzel a tudattal vettem részt rajta, de ettől persze egyáltalán nem éreztem magam rosszul ^^ Jóval többször láthattam Kamiyát, mint valaha képzeltem, és álmodtam róla, ma is erősen az maradt meg bennem mennyire szeretem őt, és angyali egy teremtés.  Fehér gatyában volt, de látszódott a bokája, felül egy világos barna póló, amin egy világos sálat viselt, volt fodrásznál mert láttam rajta levágatta picit a haját. És egész végig az a gyönyörű, édes angyali mosoly volt az arcán.(´ε` )♡Az eventen annyit röhögtem teljesen megfájdult a szám, mondjuk sok köszönhető érte JunJun-nak, komolyan hatalmas mennyit tud beszélni :D Miyukival már házaspárnak elmehetnének, meg Kaji-kyunnal egyfolytában susmogtak, akit jaj de szeretek újfent rájöttem x3 Meg
úgy mindenkit, Maaya-chant nagyon-nagyon megszerettem, már láttam más eventeken is, de úgy most jöttem rá tényleg szeretem Miyuki mellett. A végén mikor mindenki búcsúzott, és mesélt Noragamiról Maaya-chan sírvafakadt, és alig bírta végigmondani amit akart, hogy mennyire sokat jelentett neki, az afureko meg hogy mennyire élvezte.
Az elején Go-shichi-got húztak, mindenki előzőleg írt bele szavakat, amiket aztán kihúztak és aztán összeolvasták. Kamiya a Go-en damát meg a Heisei 9 nen-t is írta, utóbbi azért mert 1997-ben emelték meg 3%-ról 5%-ra az adót. Imai Asamié volt a: Kamiya-san, musunde hiraite, demo Jun-kun! go-shichi-go, amit kiválasztottunk a legjobbnak :D:D Később Kamiya és JunJun együtt fel is olvasta xD
Oh, meg Jun ahogy felült a székre, azaz felpattant :D:D Kazuhiko-sannal is egyfolytában poénkodtak, mikor volt a kvíz rész, aminél 3 csapatra osztották őket ( ó a műsorvezető Yoshida-san volt!), mikor eltalálta vki a választ kijött fesztiválruciban egy csomó ember, és elkezdett táncolni meg kiáltozni, aminek a sorába idővel beállt Jun-Kazuhiko-Miyuki meg Ookawa csapata is (Kamiya-Kaji-Maaya volt a másik csapat), és volt hogy kiszaldtak velük a színpadról és eltűntek, aztán persze mindenki beszólogatott nekik.
A kvíz első kérdését OnoD olvasta fel. Nem tudott eljönni, mert a Keshigomu előadása volt ma, de küldött videóüzenetet, amiben nemcsak Daikoku karakterét vette magára, de még a kinézetét is. A haján hatalmasat röhögtünk, meg ahogy beszélt! A kérdése Ore no XX ni te dasunjanee-nél mit mondott Daikoku, mindenki tudta  a választ engem is beleértve (de csak mert előlről megnéztem)
Miyuki kifigurázta Kajit a papucsa miatt, hogy mi az csak nem otthonról hozta el, de aztán ott magyarázkodott szegény itt készítették ki neki xD Még rá is közelített a kamera, és ott sírt hagy olvashassa már fel a go-shichi-goját x3
Ookawa is aranyos volt, a sok szaladgálástól teljesen kifáradt a végére már. Jah, amúgy Tenjin-samáé volt a Maihama jinja, tele volt mikokkal is az aréna, legalábbis akik árulták a goodsokat. Meg kitöltöttünk előtte egy kívánságpapírt, amit bedobtunk a jinja ládikájába (vmiért kameráztak minket ott)
Aztán a sok-sok röhögés után Yoshida-san mondta most próbáljunk átváltani egy komolyabb hangulatba, mert következik az élő afureko. Előtte Kazuhiko-san, Miyuki és Ookawa bemutatta a goods-okat,mert ők nem vesznek részt a drama felolvasásnál. Ott is nagyon édesek voltak hárman, sosem azt mutatták amit Yoshida-san kért x3
Miyuki Slipper-yarounak hívta Kajit mikor a pamfletet forgatták xD
Jah, meg volt egy kérdés egy kívánságpapírról, hogy hogy jöjjünk ki egy kiscicával, aki épphogycsak bekerült egy házba. Ookawa csapata csak nyaazni tudott, hatalmas mennyire egy húron pendültek, Kamiya persze komolyan válaszolt, hogy a farka tövét szeretik a cicák ha megvakarják, és sokszor volt randomilag az event alatt, hogy Kazuhiko-san átment Nyanko-senseibe, amit aztán nem hagyhatott annyiban Kamiya se :P Néha gondoltam mondjuk oké, most melyik mangának is van az eventje? x3
Az élő afureko gyönyörű volt. Ez volt az első nekem, hogy ilyet hallok, és nagyon élveztem hallgatni. A misogival kezdődött, ott majdnem elbőgtem magam, Kaji fájdalmas ordítása, Kamiya ahogy ordította Yukineee, visszahozta Noragamit teljesen, aztán következett egy eredeti drama hogy mi történt ezután. A legemlékezetesebb benne amit sosem felejtek el,mikor Yatoék baito interjúra készültek a Kapipa Landba, és kedvesen kellett mondani egy amúgy bunkó beszédet mikor sorbaállnak az emberek és Yato staff emberke, aki terelgeti őket. Na már most ez olyan mértékig sikerült ütősre , hogy ott leheltem ki az utolsó lehelletem, asszem köpni nyelni nem tudtam annyira szíven talált ahogy mondta.
A kvízt Kamiyáék nyerték és kaptak 5-yen formájú édességeket, aminek páran neki is kezdtek enni (Ookawa vmiért bedobott a közönségbe is párat)
Meg még egy nagyon emlékezetes pillanat: mikor a fesztiválos emberkék kifutottak, nem a színpadra hanem a közönség soraihoz, akkor Kamiyék is kifutottak. Olyan közel volt Kamiya, ott táncikált, meg integetett felénk, és szeretem a fenekét nézni ^^ Amúgy nagyon vékony lábai vannak, meg a combja is. Óh, meg még visszatérve az előbbi go-shichi-go-ra, Kamiya előtt Kazuhiko-san volt a mikrofonnál, és mindenki hatalmasat nevetett mikor Kamiya elég szembetűnően vett vissza a mikrofon magasságából. Kazuhiko bocsánatot is kért tőle :D
Na igen, Kaji meg sztem ideges volt és ügyetlenkedett hogy kell átállítani a mikrofont, aztán rohantak a többiek segíteni neki. Jaj de édeske!
Na egyenlőre ennyi, kezdődik DGS (éjjel 1 óra), és holnap korán kelek Magi event miatt.
Jaj, meg a végén volt közös fotó, Yoshida-san a cheese helyett elkiáltotta velünk hogy Kazuhiko-san DAISUKI, és mindenkit aztán, jaj de boldog voltam ott ordíthattam nagyban hogy KAMIYA-SAN DAISUKI!! ( sztem a leghangosabb nála volt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése