2014. január 18., szombat

Kuroshitsuji gengaten


 Beköszöntött a hideg idő, bár hónak még nyoma sincs, csak a hegyeken túl havazik, Saitamában sajnos még nem. Ezt a fotót a szobám teraszáról készítettem, szépen látszanak a hegyek télen.


 Ma eltöltöttem egy napot ismét Tokyoban, rég voltam már ( Norahama Fes óta), most egy újdonsült barátnőmmel mászkáltam, Minorival. Őt is mint a barátaim nagyrészét Kamiyáék révén ismertem meg, elmentünk a Kuroshitsuji kiállításra Ikebukuróba, ahol rengeteg gyönyörű illusztrációt láttunk. Voltak vázlatok, és tollal kihúzott rajzok is, mellettük pedig a kiszínezett végleges változatuk. Néhol lehetett látni a mangaka írását, ahol kijavította. Az összes rajz baromira részletes volt, ott vizslattuk sokáig egy-egy képet, ámuldozva. Voltak kiállítva a mangából ruhák is, Ciel rózsaszín rucija, meg Sebastian és Greill rucija is. Sőt még babák is, Sebastiané kicsit furcsa volt, de Cielét szívesen elfogadtam volna. Természetesen eredeti goods-okat is árultak, meg lehetett venni néhány eredeti rajzot csillagáron, és ami azt illeti elég sokan vettek belőlük. Azt hiszem elég elvetemült rajongók lehetettek. Én csak egy képeslapot vettem, ez a Ciel/Sebastian illusztráció különösen tetszett.
Előtte bementünk Mate-be is, ahol volt egy szépséges Levi szülinapi részleg

Utána Shibuyának vettük az irányt, mert már éhesek voltunk, és hát hova, ha nem az újonnan megnyílt Kuroshitsuji étterembe mentünk kajálni. Csak januárban van nyitva, inkább az élőszereplős mozifilm miatt alakították ki, ott is ki volt állítva Sebastian ruha, meg a filmből interjúkat vetítettek ( Sebastian színészének a rövidhaj sokkal jobban áll). Én "Akuma no pasta"-t( Ördög tésztát) rendeltem, a tészta színe passzolt is hozzá. Fincsi volt, aztán kicsit még elütöttük az időt, csináltunk együtt purikurát ( első élmény), és nagyon élveztem. 5 fele Minori hazament, én még kicsit túrtam Otome roadon leárazott CDket, sikeresen találtam egy OnoD CD-t 300yenért. ( Netsuretsu ANSWER DVDvel együtt).
A macsek "Yes'-t mond, de vajon miért pont fehér macska? 

A DGS mozifilm szórólapját is szerencsére még találtunk, kiragasztottam rögtön. 
Jövőhéten megyünk osztállyal Fuji mellé onsenbe, vége a sulinak, és februárban költözés. Remélem sikerül az a hely, amit kinéztem, 30.-án megyek megnézni a házat. Sulitól félóra gyaloglásra van, Shibuya pedig egy köpésre lesz vonattal.  Ha sikerül még szeretnék dolgozni, mielőtt költözök, hogy gyűjtsek egy kis pénzt a márciusi utazásomra. Kansai van tervben, jó lenne egy ryokan-ban is megszállni egy éjszakára legalább, yukatába öltözni és tatamis szobában aludni.:)
Legközelebb az onsenes élményemről hallottok.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a kilátás a szobádból, és nagyon jól telt el a napod. Puszi

    VálaszTörlés