2014. január 21., kedd

Búcsúparti

Véget ért a félév.
Igaz még hátravan a buddhistás vizsgám, de a japán nyelvi program a mai nappal befejeződött.
Délelőtt mindenki előadott egy prezentációt, mindenkié szép lett, igaz a fiúké néhol sántikált, de összeségében mindenki beleadta a félév/1 év alatt szerzett tapasztalait, érzéseit. Én is kicsit érzelgős lettem, és megint nem tudtam felnézni a papíromról ( rossz szokásom ha izgulok). Utána elmentünk inni kávét a lányokkal míg nem kezdődik a búcsúparti. Ott összegyűltek ismét a tanárok, és a többi emberke, meg néhány diák rajtunk kívül, a féléves koreaiaknak odaaadták az oklevelüket, néhányan beszédet tartottak, Fukushima-sensei beszéde is szép lett, bár az elején úgy tűnt izgul kicsit. Aztán ettünk,ittunk és mindenkivel beszélgettünk, jó volt nagyon. Sokan a tanárok közűl kérdezgettek Kamiyáról,  Fukushima-sensei még a beszédében is megemlítette, és akkor felröffentem x3
Meg persze Shingeki, Maejima-sensei mondta beleolvasott a mangájába, de még mindig túl félelmetesnek találta. Hiába, nem mindenkinek való. Natalie a prezentációjában mutogatott sok fényképet, köztük még a welcome party-n készült talán legelső fotót is, amin rajta vagyunk, tökre másnak festettem akkor, érdekes.  Meg a bunkasai-os Leci cp-m is nagyképernyőre vonult xD
Aran mindenkit megölelt, összes tanárral beszéltem, még azzal is, akivel eddig nem volt lehetőségem annyit. Kár, hogy Takahashi-sensei nem tudott eljönni a partira.
Sokat tanultam ezalatt a pár hónap alatt, nemcsak a japánom, de én magam is fejlődtem. Voltak nehéz idők, de sikerült átvészelni a barátaim segítségével. Köszönöm ezt a félévet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése