2014. január 28., kedd

Kamiyan START AGAIN



Kamiya betöltötte a 39-et, és már olyan 3 napja csak Kamiya fangirl áradattal, szülinapi jókivánságokkal van tele Twitter és egyéb social media x3 Ma megjelent az új single-je, a START AGAIN, amihez van event sorsjegy. 15-én lesz egy kis eventje, amiért jóval több CD-t veszek a kelleténél, de nem baj, mert ha törik ha szakad el akarok menni rá. Muszáj látnom, ( Norahama óta nem láttam), egy barátnőm elpostázza nekem a jegyét, mert ő nem tud menni rá így lesz összesen 6 esélyem.... Yukichan szerint biztos bejutok, de én annyira nem vagyok benne biztos, mert max 800-an férnek be ( 2 eventje lesz aznap, de én csak az egyikre jelentkezek a biztonság kedvéért). Az a sejtésem making of videót fognak mutatni, mert maga a klip forgatása hatalmas élmény  volt az interjúk szerint, köpdöste Kamiya a homokot a szájából, a staff fedezte a saját testükkel, hogy ne fújja el Kamiyát a szél, mert jó nagy tájfun tombolt T_T
A DVD-m még nem érkezett meg, de Mate-ben már majdnem végig levetítették interjúval együtt :)
Idei Kamiya seitansai DGS-ben csak egy hetes volt, jól elképedtem miket műveltek, én nem venném olyan viccesre az biztos, de hát ez a szint xD Nemsokára jön a mozifilm, remélem sikerül jegyet foglalni Minorinak anyucija segítségével a moziba, mert első két nap háború lesz a jegyekért x3
Tegnap már letöltöttem Animelomixről a számokat,  úgyhogy azóta ismétlésen van nálam egész nap.  Alig várom, hogy élőben hallhassam Kirafes-en őket!

(Nem tartozik a témához, de csatlakoztam Mamochan fanclubjához, mert turnézik idén is, és muszáj bejutnom rá ^^)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése