2014. január 30., csütörtök

Tokyo kiruccanás

Ma jó sok mindennel jöttem haza Tokyoból. Miután megnéztem a sharehouse-t, ahol fogok lakni elmentem vásárolgatni Harajukuba, Shibuyába, majd persze Ikebukuróba túrkálni a kedvenc boltjaimban. A sharehouse Meguróban van, 5 percre vonattal Shibuyától, és ami a lényeg, gyalog félóra a sulitól. Bevallom azt hittem tágasabb lesz, de tévedtem, hatan laknak egy szobában, és nagyon közel vannak az ágyak egymáshoz. Csak lányok laknak 18-tól 30 éves korig benne, 3 szoba van asszem, a saját helyed az ágyad, ami el van függönyözve, vannak polcok, ruhás box-ok, meg van szekrény. Elég kicsi a hely, ahova lehet pakolni a cuccokat, de ha tágasabb lakást, sőt saját szobát szeretnék akkor már elég borsos árat kéne érte fizetnem, és 6 hónapra úgy döntöttem nem fogom arra elkölteni a fele ösztöndíjam, igaz hogy nem az ideálom lett ez a ház, mert zsúfolt, de olcsó, és csak japánok laknak benne, akikkel igaz nem volt szerencsém beszélgetni, mert senki nem volt otthon, de szerintem jó lesz a hely. A cuccaimat meg kénytelen leszek hazaküldeni postán (könyveket), amiket már kiolvastam stb. Március elsején költözök!
És utána ezeket vásároltam, de mikor készítettem a fotót még nem mentem le a ma érkezett Kamiya DVD-mért a portára.



Szerzemények: Kamiya Nijiiro Chouchou CD+ DVD 680yenért bromide-dal, 2 START AGAIN, SuzuKen Intention 100yenért, Heicho tolltartó, Magi DVD ( ez ma jött a postán), és két pulcsi meg szoknya.

A klip gyönyörű, van mondanivalója és mindene tetszik, az egész kicsit más az eddigiektől, és nagyon szeretem! Alig várom, hogy halljam Kirafes-en!




Hát nem egy angyal?



És amúgy sikerült bejutnom Ogata Megumi koncertjére, de nem értem, hogy lehet, de 4 jegyem lett T_T Sorsolásos volt, és mind a 4-et eltaláltam. Ilyet se történt még velem. Most macera, mert el kell adnom 3 jegyet, remélem akad jelentkező rá, ha nem lehet nem vállalom be, de majd még meglátom.

1 megjegyzés: