2014. január 30., csütörtök

 Gacháztam és elsőre kijött Eren. Eddig mindig csajokat kaptam ki, ha Shingeki gachát próbáltam, úgyhogy ennek örülök. Levit szeretném mellé....

 Kész lett a hankóm. El is mentem lepecsételteni vele a szerződést az irodába. Jövőhéten elvileg diákmunkázok, kíváncsi vagyok rá nagyon.
 Vettem csizmát. Bele is tettem Harut és Makot.

MAGI DVD-m meg így néz ki. Van hozzá fotókeret^^ 


 Ha leveszem a borítót ilyen.


 Belseje.

Első  DVD-n rajta van az első 2 része, audio commentár van az első epizódhoz  Alibabával és Aladdinnal, plusz credit nélküli OP/ED. Második DVD-n a tavalyi Magi event déli részének az első fele van rajta ( 50 perces). Sokat röhögtem rajta, OnoD megint adta a szokásos humorzsák formáját.:D

Szeretném megvenni a többi DVDjét is, már csak a seiyuu eventek miatt, de attól függ hányadikra nyerem meg az event jegyet. Sok kedvenc seiyuum fog az idei eventen szerepelni, OnoD, Kaji-kyun, Hosoyan is, szóval izgulok miatta, meg persze magában Magit nagyon szeretem, mindig annyira elérzékenyülök rajta.

Ogata-san koncijára már biztos megyek, egy barátnőm mondta megvesz tőlem 2 jegyet, ha semmiképp nem találok rá jelentkezőt. Alig tudom elhinni, szerintem végigbőgöm, olyan sok érzés tör rám, ha hallom a hangját. Ogata-san volt az első seiyuu, akit megszerettem, és még az is lehet miatta fogott meg a japán nyelv. Emlékszem magnókazettákon mennyit hallgattam  a dalait.
Kamiya eventjére meg kaptam még egy jegyet egy másik barátnőmtől, nem tud elmenni rá, mert nem tudja magát igazoltatni.T_T Kiramune nagyon szigorú a fenének, hogy ilyen-olyan papírok kellenek, hogy bejuthass azon felül megnyerted a jegyet, nekem szerencsém volt, hogy van útlevelem és zairyuu kártyám is, ami olyan lakcímkártyának felel meg, de csak külföldiek kapják.
Mamochan eventjére meg még mindig nem érkezett meg a levelem, hogy megnyertem, jó mondjuk nem látok rá sok esélyt bejutok, mert csak egy példányt vettem meg a könyvéből, de azt írták január végén postázzák ki , aki megnyerte, és még híre se hamva sincs Twitteren se sehol annak, hogy valaki kapott már. Pedig jövőhét hétvégén lenne az event.-_-
És mivel lesz egy hónapom míg költözök jelentkeztem nyugodt szívvel Trignal koncertjére is. Meg ha még megoldható sulikezdés előtt Kouchiba is szeretnék elrepülni pár napra. A március mozgalmas lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése