2014. március 22., szombat

AnimeJapan + Kirafes2014 beszámoló

A tegnapi nap annyira valószerűtlennek tűnik, mintha csak álmodtam volna az egészet. Amióta itt vagyok Japánban sorra egymás után teljesülnek be a kisebb/nagyobb álmaim, olyanok is amikről elfeledkeztem, és Kirafes is egy ilyen álmom volt.

De először AnimeJapan.
Legnagyobb nemzetközi animés fesztivál, két napos volt és pont egybeesett Kirafes-szel, szóval nem tudtam rá nyugodtan elmenni, de OnoD szerepelt pár stage-eventen, amik pont olyan időben voltak, hogy meg tudtam járni és még időben odaértem Kirafesre Yokohamába Tokyo Big Site-ról. Előzetesen lehetett az eventekre jelentkezni, én a Kuroshitsuji és Jojora jelentkeztem, és csodák csodájára megnyertem, pedig mint mindig túljelentkezés volt rá, és csoda hogy nemcsak egyikre, de mind a kettőre bejutottam.
Reggel 6-kor keltem, 8 után már ott kellett lenni és gyülekezni, furcsamód teljesen éber voltam ahhoz képest hogy 5 órát aludtam, előző nap rámtört egy kisebb pánik, hogy másnap mi vár rám, és reggel hogy pakoltam be a cuccaim otthonhagytam a Suica-kártyám, és csináltatnom kellett egy újat. Vettem egy tavaszi kabátot, ami irtó cuki, meg cipőt és felsőket, kicsit se estem pánikba, hiszen lehet elkap a kamera, vagy rámnéznek a kedvenceim xD ( Ami megtörtént valszeg muhaha)
Na de túlesve a pánikon bekerültem a rózsaszín felhők közé, hiszen annyira fantasztikus volt, hogy álomnak tűnik az egész.
Kicsit eltévedtem hol kell sorbaállni az eventre, megkérdeztem egy staff emberkét, aztán épségben sorbaálltam. Rengeteg ember jött AJ-ra, kb annyian mint Comiketre, bár Comiket még mindig meghaladja létszámilag azért. 8:30 után aztán bejutottam, és leültem a helyemre, ami rohadt közel volt a színpadhoz. Ilyen közelről még nem láttam OnoD-t, nem is kellett a képernyőre néznem, hogy lássam az arcát. Kuroshitsuji és Jojo is fél-félórásak voltak, de Kuroshitsuji volt a leghatalmasabb. Az NHK-s emberke, akinek elfelejtettem a nevét konferálta be, sok eventeken ugye feltűnik, és OnoD régen nagyon szerette a műsorát.
OnoD mindig beleéli magát a szerepébe, most is így volt, gyönyörű öltönyben jött a színpadra, mint egy shitsuji. "Akuma de 9ji desu kara"- mondta csak ezzel készült, több infot nem tudott csak hogy 9-től kezdődik LOL ( a műsorról készült élő közvetítés)
Annyira jó volt, hogy láthattam milyen a reggeli arca, kicsit nyúzott volt, meg mintha pöttyet meg lett volna fázva, néhányszor törölgette az orrát.  A többi vendég nem volt bejelentve, így senki nem tudta kik jönnek még.  Fukuyama Jun mikor feljött a színpadra hatalmas sikoly-vihar fogadta, aztán Sugiyama Noriaki, majd különleges vendégként Terashima Takuma is berohant. Rá aztán nem számítottam! Mivel júliustól kezdődik az új anime, amiről igazából tudtam csak valahol elfeledkeztem róla, Terashii is fog szerepelni benne, Mamo mellett is. A Book of Circust,és a Book of Murder-t dolgozzák fel az animében, én sajnos nem vagyok tisztában vele, úgyhogy repesve várom. Mondta OnoD hogy visszanézi az animét rájön milyen fiatal is volt, sokat szenvedett vele elérje Sebastian hangját, amit most már könnyedén megtesz, úgyhogy nagyon-nagyon várja végre elkezdődjön a felvétel. JunJun-nak be nem állt a szája, öntötte a hülyeségeket, amiken mindenki hahotázott, Sugitan meg némán tűrte, annyira édes volt. Gyönyörű székeket is kaptak, amiről megjegyezte JunJun na de ilyenek vannak OnoD házában, mennyibe is kerülnek? Erre komolyan elgondolkozott OnoD rajta x3 Kaptak teát is, JunJun fenékig kiitta awww És már szőke ugye, én jobb szeretem feketén de ez is jól áll neki. Levetítettek anime-részleteket, amikben a karakterük alakít, a legjobb Sugitané volt, ami igazából Grell-jelenet. ( öhm, mikor Grell eláradozza mit jelent neki William) Mindenki fetrengett a röhögéstől, különösen JunJun, ennél jobb jelenetet nem választhattak! Visszaemlékeztek milyen volt 6 éve az afureko, és aranyos történeteket meséltek, OnoD mint mindig szentimentális volt, és a legvégén mikor búcsúzott még mindig nem hiszem kimondta azt, amiről nem hittem kimondja. Lassan mondta, és valahol a közepén éreztem azt fogja mondani, és akkor azt gondoltam jesszus, csak nem kimondja? Mert nagyon pirulós, és én csodálom volt bátorsága hozzá. Röviden annyi, hogy mondta egy komornyik ha nincs úr/úrnője nem tud tenni semmit, és... legyünk továbbra is az úrnői. Ááááááááá
Terashii is cukorfalat volt,  és nagyon jóképű, nem csodálom kiadott fotóalbumot.
Mindenki teljesen lehidalt, hogy korán reggel ilyen fenséges seiyuukat láthat, tényleg nem számítottam rájuk, és jó nagy meglepetésként ért.
Utána Jojo volt, amin nem igen csináltak sok mindent, de szerencsére tudtam követni a fonalat nagyjából, mert csak ezért megnéztem Jojot, és elég hamar belehabarodtam. Nagyon várom az új animét! OnoD-ről pedig csak úgy áradt, hogy mekkora Jojo-fan. Át is öltözött, hogy utánozza  a karakterét. Hirakawa Daisuke is ott volt, nagyon vékonyka, és aranyos, őt is úgy szeretem, úgyhogy örültem láthattam, bár jó messzi voltam ezúttal a színpadtól, és rengeteg fiú volt körülöttem.
Sajnos nem tudtam körbenézni a standokon, mert rohannom kellett Yokohamába. ( Elfelejtettem megnézni Kamiya aláírását DRRR standnál T_T ) Míg kikeveredtem onnan az is időbe tellt, és olyan 1 óra alatt sok átszállással beértem Shin-Yokohamába.

Kiramune Music Festival 2014Idén ünnepli 5.évfordulóját Kirafes, úgyhogy sok felhajtás van körülötte idén. Most kivételesképpen mind a 11 Kiramune tag részt vett rajta, így Kamiya elmondása szerint csak a dalokkal 4 és fél óra biztos lesz, plusz egyébbel 5 órányira saccolja. Hát nem annyi lett. Majdnem 6 órás volt.

Fellépők: CONNECT(Suzumura Kenichi+Iwata Mitsuo), Namikawa Daisuke, Okamoto Nobuhiko, Kamiya Hiroshi, Irino Miyu, Kakihara Tetsuya, TRIGNAL(Eguchi Takuya+Yonaga Tsubasa+Kimura Ryouhei), és Yoshino Hiroyuki, aki friss tagja és idén volt az első fellépése.

Sok barátnőmmel összefutottam, de sajnos volt, akivel nem jött össze, mert a vártnál hosszabbra nyúlt a goods-okra a sorbaállás, 6 órán át sorbanállni nem az én terepem xD Ahogy beértem a pályaudvarra beültem kajálni, és gyorsan megettem, aztán rohannom kellett sorbaállni, hogy bejussak. Míg Miyu-chanra vártam, akitől kaptam a jegyet, teljesen véletlenül összefutottam egy Oreparás barátnőmmel, akivel anno mentem rá. Ő is várt valakire épp, és megmosolygtuk ezt a véletlen találkozást::) Sikeresen megtaláltuk egymást Miyuval, aztán beálltunk a kígyózó sorba. Az aréna másik oldalán volt a sor vége. Miyunak ez volt az első eventje, így sok mindenen meglepődött, én már hozzászoktam ^^ Viszont akkor lehidaltam mikor poénból mondtam de jó lett volna egy Kamiyás zászlót csináltatni, mert sokan jöttek kedvenceik pulcsijaiban, meg hajukba belefonták a bandanájukat, aztán mondta Miyuchan azt most betiltották. WTF! Kiramune egyre szigorítja a szabályait, de ha hazamegyek Conra felszerelkezek vele az biztos. Meg akarok csinálni Kamiya cp-t, csak még nem tudom melyik rucijával.
Jó lett volna beszerezni a többi goods-ot is, de most csak egy Kamiyás charmra meg kitűzőre tellt ;; Remélem később még árulni fogják... Yukichan is megkért szerezzek be neki pár Kamiyás goods-ot, azt is odaadta Miyu nekem. Mesélte míg sorbaállt reggel 7 óta hallotta hogy gyakorolnak bent.:P
Aztán 2 után elindult a sor, és mikor átestünk a személyi papírok ellenőrzésén egy "Yossha"-t kiáltottam, hogy végre zöld utunk van, és bementünk az arénába. Rengeteg virágcsokor volt, amikről készítettem fotót, sajnos a fényképezőgépet nem vihettem be, mert szigorúan ellenőrzik. Mikor már azt hittük nincs több még mindig találtunk csokrokat. Első utunk a WC volt, Kamiya megígértette velünk a komment-videójában, hogy dalok alatt ne lófráljunk el a mosdóba. Nem is lett volna idő rá, mert semmi szünet nem volt alatta, alighogy véget ért egy dal jött a másik, és még le sem ment a színpadról az egyik előadó, már a színpadon volt a másik! Ha nem csinálták volna így nem 6 órás lett volna, hanem 7 xDxD
A szék elosztás eszméletlen jó volt az arénában. A színpadok is tökéletesen voltak elosztva, mindenhonnan jól lehetett látni, és mivel volt mozgó-színpad mindenkihez elértek vele, így velem együtt mindeni elégedetten tért haza, hogy közelről láthatta kedvenceit.
A székem pontosan középen volt, tökéletes helyen. Előttem volt az egyik mozgó színpad így mikor pl. Nobuchan vagy Kamiya volt soron rajta szinte éreztem a pillantásukat magamon. A szemmagasságunk is úgyahogy egyezett. Kamiyát mondjuk láttam már ilyen közel Norahama Fes-en, de először volt, hogy úgy éreztem engem néz.

Kamiya setlist:
START AGAIN
Miller World
Nijiiro Chouchou
Shall We Circus!
Silica Gel
Mitsuba no Clover
Kizuna
-encore-
TouriStar(KAmiYU)
Ichiban Boshi

Többiekét nem tudtam megjegyezni, majd ha felkerül rendes setlist bepótolom.
Felváltva énekeltek, 2-2 dalt kb. aztán jött a következő.
3x volt kisebb szünet, hogy leülhettünk talán, és mindenki megragadta a félliteres palackját. Azalatt régi Kirafes videókat mutattak, és mindig valaki kommentelte. A végefele, talán 4 és félóra után CONNECT kicsit beszélt, hogy 5.évforduló, meg az utolsó dal előtt bemondtak pár fontos hírt, hogy Namikawa szolókoncertet csinál, ahogy Kakkii is. Mindenkit földhözvágott a hír, remélem bejutok Kakkiiéra, mert eléggé úgy néz ki 1 nappal talán a hazautazásom előtt lesz xD Az mekkora már!
Twitteren terjengett, hogy UchiP is eljött Kirafesre, Suwa meg AJ-ra. UchiP mondjuk elég feltűnő ember, mivel 2 méteres :D
CONNECT-tel kezdődött Kirafes, sajnos 2-3 dalukon kívül nem igen hallgattam tőlük, mert nem találtam a n*t-en. Azt  a néhányat is Oreparáról ismertem, annyira jó érzés volt újrahallani őket, meg mikor énekeltettek minket a refrénnel. Meg se tudom számolni hányszor öltöztek át, minden egyes alkalommal ahogy a sorukra kerültek mindenki más-más ruhában jött a színpadra, sőt, Kamiya a Shall We Circus! alatt is átöltözött! Az hatalmas volt, fantasztikus koreográfia, és el nem tudom képzelni mennyit kellett rá gyakorolni.
Egyértelmű volt, hogy minden kis részletet agyon gyakoroltak, mert minden időhöz volt kötve. A fényhatások, a színpadmozgások, ha elrontják annak elég látható következménye lett volna. A színpadok úgy néztek ki, hogy volt egy  "főszínpad", aztán középen egy, amin középen volt egy mozgó, meg két oldalán is egy mozgó rész, a végén meg egy mozgó-körbefordítható mozgórész, ami kiemelkedett, és minden tisztelem, hogy rá mertek állni, mert teljesen a tetejéig felment, és még körbe is fordult.  Aztán körbe voltak meg az arénaszékek között helyek, ahol körbevonult mindenki a szekerén, azt emberek tolták. A "főszínpadon", de tulajdonképpen nem volt főszínpad, mert sosem voltak egy helyen, mindig váltották a helyüket, és mindenkinél be volt alaposan tervezve, hogy mindenhova eljusson, és mindenki láthassa. Ez is egy eszméletlen hatalmas netovábbja volt a tegnapi napnak, annyira tökéletesen megoldották, megtervezték az egész eventet, hogy nem tudom mi tudná leírni.
Kamiya a START AGAIN elején nem találta a hangját, amit biztos majd átszerkesztik a DVD-n. A mozgásai annyira elegánsak voltak, és az arckifejezése, nem beszélve mikor mosolyogva integet, mikor ott integetett előttem angyali mosollyal hát..  vegyük úgy úgy éreztem a mennyországban vagyok.x3
Mivel mindenkinek más-más szín jutott a penlightok színét is úgy váltogattuk. Először volt, hogy beszereztem egy színváltósat(olcsóbb fajtát). Sokszor leutánoztuk egymásét, mert volt hogy nem tudtuk ki van a színpadon, de volt hogy megéreztem x3
Miyunál is leesett az állam. Mondta 5.évforduló okán most egy új dologgal fog próbálkozni. Táncolt, egyedül a színpadon, és fantasztikus volt. Egy idő után aztán bejöttek a háttértáncosok, de szavam elállt, hogy kiállt a többezer ember elé a színpadra és táncolt, ami a táncot illeti Miyu nyert abszolúte. Volt egy rész mikor bebicajozott az arénába, és körbement. És levágatta a haját, jól áll neki nagyon a rövid haj, ahogy Kamiyának is, ő is volt fodrásznál nemrég. Na de ami a hajat illeti, Eguchié volt a legesleglegjobb. Úgy nézett ki mint egy 8.-os a tünemény kócos-bodros szőkősbarna fejével, plusz tényleg magas. Yonaga mellett vicces volt látni, akinek olyan kis tömzsi lábai vannak,és annyira falnivalóan édes. Eguchi mindig a gyengém volt. TRIGNAL dalait nagyjából ismertem, néhány régit kivéve. Az encore-nál a Summer Magic nagyon megmaradt bennem.
Kakkii-nál ismét játszottak a zöldfénnyel, a lézer már Kakkiihez nőtt sztem. Most hogy láttam egész közelről jöttem rá már 30-as. Mindenki az új albumáról elénekelte az összes dalát, plusz régieket, Kakkii összes dalát szeretem, a Precious World alatt is nagyon meghatódtam.
Nobuchan is tömény cukorság, vele éreztem először hogy rámnéz, mikor előttem volt a mozgó színpadon. És most jutott eszembe, hogy a Kiramune macsekok ezúttal nem voltak sehol, nem jutott rájuk idő...
Nobu új albumát csak telcsiről hallgattam, de mind fülbemászóak, különösen a Shunkan BEAT.
Namikawa egy óriási figura, a bohóckodásai, már az elején megjegyezte "Hareteru" ( Namikawa az esőhozó). A régi albumait annyira nem hallgattam, úgyhogy voltak számomra ismeretlen számok, de az új albuma is nagyon jó. Mondta a szolókoncertjén számítani kell arra a hasunkat fogjuk fogni a sok röhögéstől, úgy elmennék rá^^
Yocchin haja nem tetszik, túl rövid! És a szakállas Yocchint akarom vissza, de amúgy gyönyörű dalai vannak, mikor kiénekli azokat a magas hangokat úgy lemerevedtem. Egyáltalán nem tűnt úgy mintha ez lett volna első Kirafes fellépése, minden elismerésem.
Az encore rész 1 órás volt. Nem kellett sokat "VisszaVissza"-zni, mindenki elénekelt még egy-egy dalt, sőt TRIGNAL 3-at, 2-őt a még meg nem jelent albumukról! És mikor már a tökéletesség tökéletességén is túltett már az event, hirtelen felhangzott a TouriStar. Miyu és Kamiya a szélső mozgó színpadról emelkedtek ki, és Kamiya előttem volt! Hát ott estem egy azt-se-tudja-merre-visongjon állapotba, és nagyon éreztem rámnézett Kamiya^^ Meg pont szemmagasságban is voltunk, úúúúú Mikor ott énekelt felém nyújtotta a kezét....
Az is nagyon emlékezetes dal volt. Nem gondoltam volna összeáll KAmiYU, mert nem voltak bejelentve.
Az encore alatt kijöttek páran egymáshoz míg a másik énekelt, asszem Yocchinnál volt, hogy kijött Micchan, Suzu,és Nobu és felemelték.  Aztán utolsónak a Get Together Kiramune dal volt.
Hogy vége lett még taliztam pár barátnőmmel, aztán mentem haza. A pályaudvari melletti Animegában ráadásként KAmiYU szólt, és megtaláltam egy régebbi Pick-UP magazint, aminek a borítóján Kamiya van, és anno nem tudtam megvenni, és sehol nem találtam. Megvolt hozzá az összes tokuten, az óriás kihajthatós Kamiya poszter is a bromide mellé.
A vonaton hazafele valahol elaludhattam, mert vagy 10 megállóval elhagytam Megurót, úgyhogy éjfél után értem haza T_T A vonaton a bemondóban egyfolytában úgy hallottam félre hogy Hidarigawa wa eguchi desu , a deguchi helyett :D

És még bőven tudnék mesélni, egyre eszembe jutnak a dolgok, de itt megállok. Már így is jó hosszúra sikeredett a bejegyzés, amit lehet végig se olvasnak^^





Kiramune☆All Stars
M1 Get Together!2014

CONNECT(岩田光央・鈴村健一)
M2 CONNECT
M3 あの雲を追って
M4 サクラ色

浪川大輔
M5 Jump Out Loud
M6 空色追想歌

岡本信彦
M7 瞬間BEAT
M8 REC
M9 青春タイムマシン

入野自由
M10 Bing Bing Knight
M11 メドレー(Loud!~Faith~DICE~High Drive~Loud!)

【休憩タイム】

吉野裕行
M12 ドリームフラッグ
M13 White Winter Tale

神谷浩史
M14 START AGAIN
M15 ミラーワールド
M16 虹色蝶々

柿原徹也
M17 GENERATIONS
M18 ocean flying

Trignal(江口拓也・木村良平・代永翼)
M19 Win-possible!
M20 初雪

浪川大輔
M21 JAM packed TRAIN
M22 なりたい ありたい
M23 UTAO

【休憩タイム】

入野自由
M24 BANANA---NA,BOAT!

CONNECT(岩田光央・鈴村健一)
M25 FIGHTING SPIRITS
M26 CONVERSATION!!

神谷浩史
M27 Shall We Circus!
M28 シリカゲル

柿原徹也
M29 ラプソディー
M30 Labyrinth

Trignal(江口拓也・木村良平・代永翼)
M31 Honey Ready Go!!!
M32 Sunny Shiny Days(新曲)
M33 ORIGINAL COLOR(新曲)

吉野裕行
M34 歩いていこう
M35 レディースアンドジェントルメン
M36 Discover

【休憩タイム】


神谷浩史
M37 三つ葉のクローバー
M38 キズナ

岡本信彦
M39 Love Searcher
M40 クロノスの振り子

柿原徹也
M41 Number One
M42 Call My Name

浪川大輔
M43 ジキルとハイド
M44 ROCK STAR

CONNECT(岩田光央・鈴村健一)
M45 CRYMAX★LOVEMAX
M46 Runaway Train
M47 Say Hello

入野自由
M48 cocoro
M49 ワンダフルデイズ
M50 さらば、君よ。

■アンコール
吉野裕行
EN1 Hey My Girls

Trignal(江口拓也・木村良平・代永翼)
EN2 恋のメリーゴーランド

岡本信彦
EN3 グッドラック

柿原徹也
EN4 Endless Journey

KAmiYU(神谷浩史・入野自由)
EN5 TouriStar

浪川大輔
EN6 はろー☆ぴ~ぷる

神谷浩史
EN7 1番星

入野自由
EN8 どこまでも

CONNECT(岩田光央・鈴村健一)
EN9 コネ☆セン

【MC】
Kiramune☆All Stars
EN10 EVER DREAM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése