2014. március 2., vasárnap

AoA Suwa-sannal

UchiP-ék kitalálták körbejárják Japánt, és megnézik velünk a mozifilmet. Az első hullámban mikor elindultak nem tudtam egyikre se elmenni (Chankoéra el tudtam volna, de hát...mondjuk úgy ő annyira nem érdekel xD) Most pár napja újra feltettek időpontokat, és Suwa-sanéra mindenképp el akartam menni. Mindig is akartam vele találkozni, mert nagyon szeretem, ő írja a DGS mangákat, DGS-t és most AoA forgatókönyvét is. Zseniális koponya, és mindig is szimpatikus volt a rádióból.
Sajnos mikor odamentem a moziba már tele volt, le lehetett foglalni bankkártyával amim ugye nincs itt, így nem csoda beteltek. Aztán hirtelen rámírt valaki Twitterről, hogy nem kell-e a jegy rá, mert ő nem tud elmenni, és így sikerült bejutnom.
A pénztárnál rögtön kiszúrtam,  kár hogy maszk volt rajta, de megértem mert mindenki fotózta. A lányok visongattak, néhány fiú mellettem csodálkozott ki ez, vmi seiyuu? LOL
Aztán beszálltam Suwa-sannal együtt  a liftbe, már ott is kész voltam, cuki rózsaszín pöttyös hátizsák volt rajta, bőrdzseki, meg a szokásos kalapja. Mielőtt a székemhez mentem sorbaálltam, hogy beszéljek vele.

Én: Akushushite moraemasuka? ( Kezet fogna velem?)
*kezet fog*
Én: Hangarii kara kiteimasu. (Mo.ról jöttem)
Suwa-san: Mo.ról?! Sugoi!! ( Azta!)

Olyan kis vékonyka ember, és pici, a keze pedig meleg volt , és jaj de boldog voltam:D
Hazafele aztán rámírtak, hogy rólam beszélt Suwa-san? Utána nézem megemlített Twitterén, és emlékezett rám, meg hogy Mo-ról jöttem, és jó sokan megosztották, hát most már ennél híresebb DearGirl nem lehetek. :D:D




 
Jó közel volt a székem hozzá, olyan 3 sornyira tán!
Megtapsoltuk a film alatt, mikor Suwa-san mutatkozott be, és nem győzöm mondani mennyire szeretem mindenkivel együtt nézni DGS-t, együtt röhögünk, és hogy UchiP-ék ezt kitalálták ettől csak még inkább családiasabb hangulatú lett a film. Minori rámírt hogy ő meg Yagihashival találkozott, és csináltatott egy közös fotót. Kár, hogy én nem tudtam Suwa-sannal, a film vége után rögtön kisprintelt,biztos dolga volt ( DGS Hizuki határidő LOL)



1 megjegyzés: