2014. március 7., péntek

Yokohama másodszorra

Minori barátnőmmel taliztam, járkáltunk Yokohamában, és elmentünk a Ramen Múzeumba, ahova legutóbb nem tudtam elmenni. Szeretem Minorit, aranyos lány, odaadtam neki BWS játékot, ami nagy kedvenc otogém, szerintem fog tetszeni neki mert DiaLovert is szereti.

Hamatora helyszín





Tsukemen a rámen múzeumban


Bírom, hogy a japánok sosem tudnak körbevezetni a saját orszgukban/szülővárosukban, most is az lett belőle én vezettem el Minorit a JUMP SHOP-ba, amineka létezéséről tőlem értesült először xD Meg jobban ismerem Ikebukurót már mint sok japán ismerősöm, és sokszor mondom nekik, na akkor körbevezetlek :D  Most, hogy Kirafes közeledik szervezek egy kis kajálással egybekötött Kirafes-partit,  ahol majd kiáradozhatjuk egymásnak Kirafes lázunkat.
Mikor Miknorival beültünk egy kávézóba, akkor nézem a leveleim, hogy megnyertem AnimeJapanra az eventjegyeket! Így fog kinézni az a bizonyos nagyon várt nap.

3.22.
Fél 9-kor gyülekezés a Kuroshitsuji eventre Tokyo Big Sight-on (ahol Comiketet is megrendezik), majd 10 után Jojo event OnoD mellett Hirakawával! Kuroshitsujin csak OnoD lesz.
Aztán ahogy vége tűzük Yokohamába Kirafes-re, amire du.2 fele lehet sorbaállni, és mivel több mint 5 órás lesz 9 fele lesz csak vége. Csak tudnám, hogy fogom kibírni, mert utóbbin úgyis végig állni fogunk. El szeretnék menni valami fitnesszterembe :S

2014 eventek:

3.09. Ogata Megumi koncert
3.22. AnimeJapan, Kirafes(Yokohama)

5.04. MSWL
5.24. Miyano Mamoru koncert(Nagoya)

6.08.Magi (Yokohama)
6.28. Kanata esti előadás

8.15-től Comiket

A hónap folyamán kiderülnek az eredmények  a többi eventre, remélem bejutok Natsumére, és Kirafes Fanmire, aztán ott vannak még Noragami és Hamatora eventek, meg még pár kisebb event, amikre még jelentkezni szeretnék.
Ha jól sikerül, akkor tényleg minden hónapban eventekre járok hazautazásomig. x3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése