2014. március 13., csütörtök

AoA utoljára

Sajnos a héten a legtöbb moziban vége van a DGS mozifilm vetítésének, így még utoljára elmentem megnézni. Épp nem ért rá senki a barátaim közűl,  úgyhogy Mew-val mentem el ( DGS LJ comm-ból, aki mindig feltölti a heti DGS részeket). Már régebben is volt nézeteltérésem vele, de ezeket mindig megtartottam magamnak, mert nehogy már kitiltson amiatt a commból,  Oreparán összefutottam vele, hogy odaadjam neki a Kamiyás shikishiket, de most volt először (és sztem utoljára), hogy kettesben voltunk valahol. Aranyos lány, ne értsetek félre, de nem hiszem valaha ki tudnánk jönni egymással. Eleinte angolul akart velem beszélni, de leállítottam hogy ne, aztán furcsa volt hallani az angol akcentusát a japánjában. Még nagyon az elején, mikor elkezdtem Twittert sokat tanultam tőle japánból, valahogy mindig felnéztem rá, hogy bár én is úgy tudnék mint ő, de már rájöttem bőven tudok annyit. Mew picike, tornacsukás, nem sok nőiesség szorult belé, plusz mindenhova rohan, még a WC-re is, nem győztem utána szedni a lábam. Mikor bement a WCre én kint vártam rá, aztán egyszercsak látom rámírt LINE-on hogy hol vagyok, csak nem a WC-n? Aztán kiderült tőlem ott volt 5 méternyire, csak a másik oldalon, nem tudom mekkora fáradtságot okozott volna neki, hogy mielőtt rámírt esetleg körbenéz... Aztán a pénzt úgy kellett odaadnom neki, hogy miközben futott a vonatjához útközben, amit rühellek, és persze hogy annyit se mondott nekem kösz, hogy rámírtál, hogy együtt menjünk. Bunkó amcsi xD
Meg azon a beszólásán is felhúztam a szemöldököm, hogy mikor beszélgettünk Oreparáról, mondja akkor idén már nem megyek rá. Mondom jah, mivel hazamegyek, erre valami olyasmit szólt, hogy ő el nem tudná képzelni nélküle az évet, anélkül nincs év vége. Ezzel nincs is semmi baj, de úgy mondta mintha egetrengetően sajnálatos dolog lenne ez, amit én egyáltalán nem érzek annak. Az ilyeneket nem szeretem, a telhetetlenséget, szeges ellentétje a japán barátaimnak, akik odáig vannak érte, ha bejutottak egyre.
Szóval igaz, hogy hazamegyek, és egy jó ideig nem mehetek eventekre, de ettől nem leszek szomorú, és nem sajnálkozok, mert minden egyes event, amire elmentem rengeteget jelentett a számomra, és teljesen elégedett vagyok, hogy elmehettem rájuk.
És vissza DGSre, annyira szeretem együtt nézni a többi DearGirl-el, együtt röhögünk rajtuk fennhangon, ami annyira jó érzés,  azóta egyfolytában Kamiyával meg OnoD-vel álmodok nem tudom miért :P Láttunk aláírt SekaKoi posztert, arra 25.-e után megyek Minorival. Meg még ott van a Kamen Rider mozifilm, amiben szerepel egy picit Kamiya is.
KamiyaKamiyaKamiya, nem tudok szabadulni ettől a pasitól, Kirafes jövőhéten, nagyban készülök rá! A székem a D17-es blokkban van, ami fenetudja hol van, de remélem jó helyen. Sztem most is csinálnak középre mozgó színpadot, úgyhogy mindenhonnan jó lesz a kilátás rájuk, elvileg. Viszont a Kuroshitsuji eventen a 10. sorban vagyok, ami elég közeli, Jojohoz viszonyítva, ami 32.sorban van. Ilyen közelről még nem láttam OnoD-t, úgyhogy AnimeJapant is nagyon várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése