2013. november 1., péntek

10.31. Bunkasai - Levi cosplay -

Levi jobbra (kedvenc jelenet)
Megvolt életem első cosplay-e, és bevallom nem gondoltam volna ennyire jól fog állni, és élvezni fogom. Mindenkinek leesett az álla, ahogy meglátott, és rögtön rohantak , hogy lefotózhassanak. Soha nem fotóztak ennyien le, lépten nyomon ordították utánunk a diákok, hogy "Chousaheidan", mikor mászkáltunk a kampuszon, meg csillogó szemű fiúk, és vörösre vált arcú lányok is odajöttek, hogy közös fotót készíthessenek velem/velünk. Rajtam kívül volt egyfiú-Eren és  egy random Chousaheidan tag-lány, aki rövidnaciban flangált. Erennek bakancsa volt, és saját készítésű manőverfelszerelése, amivel én is lefotózkodtam. Délelőtt 10 után lettem kész a cp-vel, 2 órát minimum tartott míg felvettem, és elkészítettem a rucit ( rengeteg biztosítótű meg hajtűt használtam el), meg a smink, amit külön megdícsértek, sikerült elérnem az árnyas szemet csodák csodájára. Viszont nem mertem ebben a cuccban lemenni, úgyhogy a koli elé jöttek elém páran, akik szintúgy cp-ztek, és úgy mentünk a klubba. Nem kell mondanom rögtön letámadtak, és lefotóztak, ahogy megláttak, és mondták mennyire "kakkoii" vagyok, aztán meg is nyugodtam, és utána már el is tűnt az nyugtalanságom. (Mondjuk mikor kimentem az ajtón, és meghallottam jön valaki majdnem visszarohantam xD) A klubban is mindenki elájult, és agyondícsért ahogy beértem, rajtam kívül talán Kirito volt a legjobb cp-s, kardja is volt rendesen. Dél fele mentünk kajálni Chousaheidan tagok, és ott is alaposan kitűntem a tömegből, nagyon sokan ismerték Shingekit, és volt hogy Erennek azt kiabálta az egyik árus erre Shingeki oniisan LOL
A klubban kvízt csináltunk, seiyuu-kvíz, OST-kvíz, meg anime-színhely-kvízt, jöttek látogatni csoporttársaim, még sosem láttam ennyire ragyogni a szemüket x3
Aztán 3 fele már nagyon elfáradtam, volt hogy levettem a csukát is, aztán hazakéreckedtem. Visszafele bementem TO-ra, mert Sato-san mondta megnézne, de nem jött fel. Mondtam Konnichiwa, rámnéztek, és basszus nem ismertek fel! Utána sok fényképet csináltak rólam, meg mindenki megnézett a TO-ról, közös fotókra megtanítotam nekik a tisztelgést is, meg előtte még pár fiúnak is.xD
Nagyon elfáradtam, nem gondoltam ennyire fárasztó tud lenni ez, de abszolút megérte a sok munkát! Holnap akartam csinálni Souji-Levit, de asszem lemondok róla. Holnapra megbeszéltem ebédet Sato-sanal meg Alannal, de persze benézek a klubba is.
A legnehezebb a cp-ben az az öv volt, meg amiről azt hittem nehezebb lesz de egész hamar sikerült az a smink volt. A láb-övet egy helyen elszakítottam pláne, meg míg rájöttem hogy kell magamra húzni a felső-övet is az beletelt pár napba, meg utánajárásba. De most már tudom, úgyhogy ezentúl hamarabb leszek kész vele elvileg. A paróka is könnyen ment, végülis nem kellett vágni belőle, azt is megdícsérték milyen ügyesen megcsináltam.:)







Konbiniben vettem OnePiece Ördöggyümölcsöt ( Ace MeraMera no Mi-jét), és volt hozzá sorsolás, nyertem jégkrémet x3 Ma szerencsés napom volt.:)

1 megjegyzés: