2013. november 16., szombat

11.16. Ushiku

2 órába beletellett, míg odaértem Ushikuba. Ken-san Saitamából jött, így Nipporiban találkoztunk, ahol átszálltunk a Joban járatra.
Matsudonál is megállt a vonat ( ott született Kamiya), elég nagy város, nem értem miért költöztek el Ushikuba, ami elég kis városka, és ordít róla, hogy vidék. Útközben csámcsogtunk Black Thunderen ( hoztam jópárat), nélküle nem is lett volna teljes az ushikui utazás.
Ushiku a DGS Movie színhelye, és azt hinné az ember már nem jönnek ide fanok, mert nem most készült a film, hanem talán 4 éve(?), de alaposan meglepődtem mikor felakasztottam a Ganshoumonomat,  tök véletlenül egy Dear Girl mellé x3
A Chateau Kamiyán kívül elmentünk az összes helyszínre, elsőnek céloztuk meg, ahogy leszálltunk a vonatról, de felújítás alatt volt, és le volt takarva, nem lehetett bemenni, a CANON étterembe se, csak körbe lehetett járni az épületet. Nem írták ki a honlapon, és azt se tudjuk meddig fogják csinálni, ezt egyedül sajnálom, de meglehet ha bementünk volna már nem jutott volna idő elmenni a Kappa no hi-hez. Utána felszálltunk a buszra, és mentünk a Daibutsuhez. A buszon volt két külföldi és megkérdezték tőlem jó buszon vannak-e, mondom igen, japánul. Csodálkoztam miért vágnak olyan értetlen arcot, és akkor jöttem rá nem angolul válaszoltam. xD
A két csoporttásam is sokszor beszélget angolul egymással, én meg ha velük vagyok mindig japánul válaszolok, szólok közbe,  nekem már természetes, de a többiek meglepődtek ezen.
A buszból láttuk meg először Daibutsu-samát.
Aztán bementünk, kifizettük a 800Yenes belépőt. Annyira kimondhatatlan érzés volt, hogy ugyanott sétáltam, és ugyanazt láttam mint Kamiyáék, piszkosul boldog voltam. Néhány apróságon kívül minden ugyanaz volt, mint a filmben, még láttuk a majomshow-t is, amit megemlített Kamiya. Elég idősek voltak már a majmok, lehet ő is látta őket.
Az állatsimogatónál nem volt elkerítve a kecske, ami megtámadta ChankoChankot, páva csak egy volt, nem három. És voltak tengerimalacok! Őket nem láttam a filmben, de az is lehet csak nem filmezték le, vagy újak, mert mindegyik nagyon fiatal volt. Teljesen elolvadtam a simogatónál, én is etettem nyuszokat ( főleg cocókat), eszméletlen édesek voltak. Mókusokat se láttam még ilyen közel, és követték az embereket, hogy hátha kapnak kaját.:) Ken-sant megharapta egy nyúl, mert nagyon akart kaját.
Na és a Daibutsu. Nem is tudom hogy kéne leírni, még életemben nem láttam egy ekkora.... ekkora mit? Olyan aurát képezett, hogy csak hüledezni tudtál a 120 méteres szobron. Az ég is gyönyörű tiszta volt, pont mint a filmben, hát volt hogy csak röhögni tudtam, ahogy néztem a daibutsut, olyan hatalmas!!! Mindent megfogtam, és mindenhez odamentem, amit OnoD-ék is, kongattam harangot is, fotózkodtunk ( majdnem egyedül mentem oda, de egy idős házaspár felajánlotta hogy lefotóz "hármunkat", és Ken-sannak nem volt sok választása már xD) Én Kamiya helyén voltam :P
Bementünk a daibutsube is, a legmagasabbra 85 méterre vitt fel a lift. Nagyon érdekes volt ott a kiállítás, utólag jöttem rá lehetett fényképzeni, de így is lefotóztam azokat, amik voltak a filmben.
Aztán elköszöntünk Daibutsu-samától, és a Kappa no Hi felé vettük az irányt. Ungyotei már sajnos be volt zárva, mire odaértünk gyalog,( az balra volt, jobbra a Kappa emkékmű a filmben), de mindent megért, ott röhögcséltem, minden ugyanolyan volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése