2013. november 14., csütörtök

11.15.




Basszus amilyen nagy volt a doboza,  olyan kis pirinyó a játék CDje!! xD
Mostanában hülyeségeken filóztam, de végre úgy érzem túlléptem rajtuk. Az emberekkel volt bajom, meg úgy általában azokkal a dolgokkal, amikre rákényszerülök szokni. Az pedig nehéz, ha az ember nem olyan típus volt addig, amire itt kényszerül lenni. De megoldom, csak az utóbbi 1-2 hétben sok ilyen felgyűlt, és párszor magam alatt voltam. Például, hogy miért nem szóltak klubban nekem a moyashi-matsuriről, igazán megdobhattak volna egy levéllel, mert magamtól nem tudom mit várnak el, de ez vissza is ugyanúgy érvényes. Vagy most mérges rám Yuuhi, mert azt mondtam nem tetszett AnoHana ( ami valóban borzalmas volt, egyedül Irino Miyu és az OSTje volt szép), de lehet azért mert ő szereti Anit Shingekiből én meg rühellem. Na de komolyan milyen hülyeségeken rágódtam T_T
Lassan eltelik 2 hónap, hogy itt vagyok, és olyanok miatt voltam magam alatt, pl. hogy kívülállónak érzem magam. Régebben olvastam erről blogokban, hogy akik hosszútávra maradnak Japánban, előbbutóbb szembesülnek ezzel, de mégis más megélni mint olvasni csak róla. A folyamatos bámulást meg nem is említem, ilyenkor falra tudnék mászni, mikor nagy kikerekedett szemekkel bámulnak rám, és még vissza is fordulnak. Feltűnésmentesen nem lehet itt közlekedni gaijinként.
Eddig a legjobban a külföldiekkel jövök ki , a japánokkal is elvagyok, de túl nagy az eltérés a kultúránk közt, és nem igazán értenek meg.  A csoporttársaimmal is egyre jobban kijövök, sok közös témánk van, meg közös bajaink. Ma például nagyon jól esett, hogy azt mondta Natalie Hétfőn is összeüthetjük a Doctor Who-s délutánt, mert vasárnap Misatoba megyek DGS-re, és akkor nem érek rá.
Ma pedig előadást tartottam a Kádár-korszakról, rájöttem nagyon szeretek beszélni Mo.-ról.:) Mutogattam családi fotót is LOL
Újabban meg diákmunkát keresek, de még előtte papírmunka vár, hogy elkezdhessek. Remélem nem lesz nagyon nehéz találni munkát, mert hallom hogy nem szívesen alkalmaznak külföldieket.
Jövő februárig szeretnék dolgozni, mert kell gyűjtenem, hogy tudjak tavasszal utazni Okinawába meg Kyotoba x3 (meg még sok helyre)
Holnap megyek Ken-sannal Ushikuba, jó esetben fél 11-re esünk be a vonattal Kamiya szülővárosába.  Elmegyünk azokra a helyekre, ami benne volt a DGS mozifilmben, de nem hiszem a CANON étterembe bemegyünk, mert túl drága.
Csütörtökön meg megjelent Arcana Famiglia 2, és tegnap is 11-ig nyúztam a PSP-et.( elmentem egy olasz étterembe direkt aznap)  Animate limited verzióját vettem meg, amihez 4 darab CD volt!!! 3 dramaCD és egy karakterdalCD hogy pontos legyek, ezen meglepődtem.  Még csak Jolly route felénél járok, de eddig nagyon izgalmas története van, és  a karakterfejlődés is szembetűnő.:P Van, hogy percekig röhögök egy-egy poénon, és van, hogy szétolvad a szívem, annyira szép. Meg persze a sok fintor, ami inkább Vir-re irányul. Kíváló választás volt Hirakawa Daisuke seiyuujának.

1 megjegyzés:

  1. Ha néha így egyedül érzed magad, gyere át hozzánk kicsit dumálni, hátha jobb lesz a kedved. ^_^ Egyébkén Annie szerintem sem jó fej, nem is kedvelem, max. nagyon max. esetleg ésszel felérem az indítékait, de ha kiderül, hogy benne volt a keze (illetve bármely más testrészem/testnyílása) Marco halálában felkerül a a még a szemem elől is takarodj listára. >.< És de jó DGS, majd feltétlenül mesélj róla, biztos hatalmas élmény lesz ott lenni élőben. :3

    VálaszTörlés