2013. november 3., vasárnap

11.03 AGF

AGF ( Animate Girl's Festival), a nevéből adódóan főleg lányoknak szóló otaku event, ami leginkább a limitált, előzetes fancuccok árusításáról szól, hogy legyen mire költenünk a pénzünket, de láttam fiúkat is azért. Szinte minden féle bolt kihozta a limitált áruit, Sunshine City egész 2 emeletét lehetett körbejárni, de ha késve érkeztél akkor nagy a valószínűsége hogy már minden cucc elkel. Volt egy event-színpad része is, egy nagy és egy kicsi, amire csak előzetes jelentkezéssel, vagy sorsolással juthattál be.  Szinte csodának számított, hogy bekerültem a Hamatora eventre, kellett venni egy akármilyen Hamatorás cuccot, és akkor húzhattál sorsjegyet. Később megszámoltam, és olyan 200 férőhelyes lehetett a nagyszínpad terme, tényleg csoda történt.:P De a csoda még fokozódott, pl. Free Ichiban Kuji-n sikerült kihúznom egy nagy nyereményt, méghozzá Haru-chan párnahuzatot, ami jó nagy! Eredeti ára asszem 2500Y, míg én tán 500yenért megkaparintottam.:)
Mivel legelőször DiaLover bódéhoz rohantam ( és vagy 40 perces sorbanállás után el is jutottam hozzá) még kaptam ingyen jegyet az esti vetítésre.
Egyedül mentem, mert egyik barátnőm 7-re ment ki ( ami nekem túl korán van), másik pedig fél 12-re ( ami már késő), így 10 után beestem, meglepően könnyedén. ( Azt hittem nehezebb lesz a bejutás). De azt az embertömeget! Már egy félóra után lefáradtam.-___-
Taliztam Ginka-sannal, meg a barátnőjével, de akkora ők már végeztek a Yellow Areával, én meg csak akkor érkeztem. Gondoltam inkább megyek velük, már régóta akartunk úgyis egymással találkozni. De egy kicsit furcsa lány volt, szinpi meg minden, de lógni vele felesleges pénzkidobás, mert nagyon könnyelműen költi a pénzét, mindenféle terv és átgondolás nélkül, és vmiért Sunshine 60-ban kötöttünk ki a Shingeki múzeumban. Voltak új cuccok, pl. manőverfelszerelés, azt se értem minek vette meg ha egyszer úgyse fogja használni, de hát ebből is látszik mennyire fanatikus. Eh, de nem is ez zavart, lehet ha event-en kívül talizunk másmilyen, de tegnap rájöttem ilyen limitált cuccos eventekre jobb egyedül mennem, mert nem passzolnak hozzám ilyenkor a barátnők.xD Yukival aztán összefutottam, és aztán el is vesztettük egymást, mert ki-ki ment a saját feje után, úgyhogy nem győztünk bocsánatot kérni, meg ilyesmi, de megbeszéltük és nem lett gond belőle. Néha összefutottunk randomilag, akkor meg is lepődtem.x3
Rengeteg cp-s volt, de legjobban BroConból Rui tetszett, ahogy a nyakán Julival terelgette az autókat az utcán, meg az embereket.:) Sokan beöltöztek a staffból, meg ki-ki a maga bódéjában, vicces volt ahogy Leviék reklámozták saját magukat.
Délutánra már minden elfogyott, egyedül azt sajnálom nem mentem hamarabb az Arcana bódéhoz, de persze meglehet újra fogják árusítani valahol, valamikor...
Nem költöttem feleslegesen, azt vettem amit nagyjából előtte kinéztem, és sikerült oda elmennem, amire szerettem volna ( event-ek).
A legjobb pedig, hogy Lantis bódéjában ki volt állítva OnD ruhája! Towerrecordsnál volt kiállítva nemrég, de pont lemaradtam róla, és teljesen odaolvadtam, hogy láthatom. Úgy megfogtam volna!

Az event-ig elmentem kajálni, aztán megkerestem, ahol volt a terem. Az épületbe csak pontban a kezdés előtt negyedórával lehetett bemenni, addig kint kellett várni, viszont választhattak volna jobb helyet is, mert utvára nyílt, ahol néha jöttek autók, és ilyenkor mindig terelgették a népet, meg egyfolytában ordítozták vigyázzunk.
Hamatora eventre elsők között mente be, de ez is, és az utána következő DiaLoveren is sorsolásal döntötték el a széket. Akkora már sajnos kimerült minden szerencsém, Hamatora eventen utolsó előtti sorba kerültem, DiaLoveren meg eggyel jobba csak. De így se adott okot a panaszra, hisz onnan is baromi közelnek tűnt Watcha. Másik seiyuu az Ohsaka Ryouta volt, ők ketten játszák  a főszerepet Hamatorában majd. ( jövő télen)
Bemutatták az animét, miről is szól, hogy kell elképzelni, a karaktereiket, meg volt partner-kvíz is, hogy ki mennyire ismeri a másikat. Ennek nagyon örültem! :)
Sokat röhögtem Watchán, mikor megkérdezték tőle milyen állatot tartana szívesen, és azt válaszolta az öccsének van nyuszija, és mikor elment céges utazásra nála volt 2-3 hónapot, és annyira  a szívéhez nőtt, hogy nem akarta visszaadni. Aztán azóta is azzal zaklatja, hogy mikor láthatja a nyuszit, de sosem enged az öccse neki.
Hamatora színhelye Yokohama, ezt is megtudtam, úgyhogy az is be van tervezve. Watcha eszméletlen jól nézett ki, a mély hangjával, és úgy egészében egy cukorság volt a pasi, legszívesebben megöleltem volna A Tora is kijött a színpadra, de nem volt sok kedve az egészhez, és inkább elment aludni. xD
A karakterbemutatásnál egy résznél megemlítette Kamiyát is Watcha. Meg mesélte, hogy JunJun nem volt ott  a teszt-afurekon.

DiaLovers csak animevetítés volt, 2 rész adtak le, a 6.-ost, meg a még le nem vetített 7.-est. Nagyon kevesen voltunk a teremben, csodálkoztam is. A 7.rész nagyon megható, és szomorú, asszem el is sírtam magam. De mikor a chibi Shuu a kutyusával felbukkant mindenki "kawaii"-zott LOL
Nem tudom hova szeretni már DiaLoverst, tényleg fantasztikus, és gyönyörűen megcsinálták eddig az animéjét.




szerk.: Hamatora event report

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése