2013. november 21., csütörtök

11.21.

Annyira piszkosul boldog vagyok, hogy már nem tudom hova ölelgetni Heichot.x3
Ahogy egyre közeledik a vasárnap, meg úgy általában a december, egyre jobban nem bírok magammal. Vasárnap DGS, megyünk Misatoba, terv szerint rögtön megyek a helyszínre, és ha belefér sorba állok a goods-okért, bár a moziban is árulni fogják, de meglehet meg tudom venni úgy is őket, hogy nem állok érte sorba 2 órát. Mégis csak fiúk lesznek ott, és nem lesz olyan nagy versengés talán. Kíváncsi vagyok hány lányt szúrok ki.
Yukival megbeszéltük a talit, meg Takahiroval is, meg hogy elmegyünk karaokézni együtt valamikor.
Ma elmentem ebédelni Yuuhival, sokat beszélgettünk, és jobban lettem tőle, mert pár napja hülyeségeken filózok, vagy inkább pár hete, de most magam mögött hagytam úgy érzem.
Tegnap voltam sadou-n, teaszertartáson, kaptunk sok japán édességet. Ma pedig ikebana volt, talán már ügyesebb lettem.
Megérkezett ma az ONO-D WILD bugyim, meg látom kaptam otthonról is levelet.:)
Ushikuban mikor voltam már akkor is olyan szavakkal nem megfogalmazható érzés tört rám, hogy én tényleg ott járok ahol Kamiyáék, most meg egy városban leszünk, nagyjából félóra gyaloglásra egymástól. Már most annyira felpörögtem,  hogy csak na, gyakorlom a dalokat nagy hévvel. Aztán jön december, és végre látom igaziból, szerintem csak potyogni fog a könnyem végig a nagy boldogságtól.:)
A csoporttársaimat is nagyon megszerettem, meg a tanárokat, és a többi értünk-felelős emberkét. Most már csak egy jó munka hiányzik. ( Jövőhéten nekiállok a keresésnek)
December 1-jén meg megyünk N2-őt letenni egy jó messzi városba innen Saitamában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése